تلفن همراه

گوشی

October 3, 2021
11:59 یکشنبه، 11ام مهرماه 1400
کد خبر: 129069

یکی از مدیران شیائومی شایعه توسعه گوشی Civi پرو را رد کرد

 
 
شیائومی هفته گذشته از گوشی Civi به صورت رسمی رونمایی کرد و این دستگاه روی سبکی، زیبایی و عکاسی تمرکز دارد. شیائومی Civi یک گوشی میان‌رده است که به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده. بعد از معرفی این دستگاه، شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل پرچمدار با نام Civi پرو و ظاهر یکسان و مشخصات بهتر در رسانه‌ها منتشر شد که حالا یکی از مدیران شیائومی وجود چنین دستگاهی را رد کرده است.
 
موضوع از آنجایی شروع شد که یک دستگاه با مشخصات فنی قدرتمند در TENNA قرار گرفت و برخی تصور کردند شیائومی در حال توسعه مدل پرو Civi است. این دستگاه با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۹BC، به صفحه نمایش اولد ۶.۵۵ اینچی خمیده با رزولوشن ۴K، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مجهز می‌شود. علاوه بر این، در نسخه‌های مختلفی مجهز به ۶/۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توسعه می‌یابد.
 
طبق تصاویر، ظاهر دستگاه شباهت زیادی به گوشی Civi دارد و به همین خاطر برخی گزارش‌ها از آن با نام Civi پرو یاد کردند. اما حالا یکی از مدیران شیائومی اعلام کرده خبری از مدل پرو Civi نخواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی شیائومی، «وانگ هوآ» در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده درباره این موضوع چیزی نشنیده. او وجود هرگونه پرچمدار سیوی پرو و شایعات وجود مدل پرچمدار با صفحه نمایش ۴K را رد می‌کند. با این حال چنین محصولی در فهرست TENAA دیده شده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بنابراین احتمالا شیائومی روی دستگاه پرچمدار جدیدی خارج از سری Civi کار می‌کند.
 
قابل ذکر است گوشی شیائومی Civi از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.