اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 3, 2021
14:49 یکشنبه، 11ام مهرماه 1400
کد خبر: 129074

با اسنپ‌کلاب در تامین هزینه‌های درمان کودکان بستری شریک شوید

سومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ با تمرکز بر تامین کمک‌هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان از ابتدای این هفته با همکاری خیریه‌‌ی «حس مهر» آغاز شد. کاربران اسنپ می‌توانند بدون پرداخت وجه نقد و با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب در این کار خیر مشارکت کنند.
 
اسنپ به واسطه‌ی مسئولیت اجتماعی خود از ابتدای امسال امکان مشارکت در طرح‌های نیکوکاری را در باشگاه مشتریان خود فراهم کرده است. پیش از این طرح‌های «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» و «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» در اسنپ‌کلاب با استقبال گسترده‌ی کاربران روبه‌رو شده بود و حالا در سومین طرح، با عنوان «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، اسنپ قصد دارد با مشارکت کاربرانش در تامین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار گام بردارد.
 
دلایل اهمیت تامین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار
 
این روزها، تامین هزینه‌های درمانی، به دلیل مشکلات اقتصادی، برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار شده است. در این میان کودکان می‌توانند آسیب‌پذیرتر از گروه‌های سنی دیگر باشند. خانواده‌های کم‌برخورداری که کودکان بیمار دارند برای تامین هزینه‌های درمانی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند که در صورت برطرف نشدن می‌تواند به رها کردن یا ناتمام گذاشتن فرایندهای درمانی منجر شود. این روند علاوه بر آسیب جدی به کودکان و خانواده‌هایشان می‌تواند خطرات بسیاری برای نسل بعدی جامعه به همراه داشته باشد. اسنپ با همکاری خیریه‌ی حس مهر و مشارکت کاربرانش می‌کوشد بخشی از هزینه‌های درمانی کودکان بستری کم‌برخوردار را تامین کند.
 
موسسه‌ی غیردولتی حس مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه‌ی تامین مالی کمک هزینه‌ی درمان بیماران نیازمند در سراسر کشور آغاز کرده است. روند کار این موسسه به این صورت است که بیماران نیازمند از طریق مددکاری بیمارستان‌ها شناسایی و به حس مهر معرفی می‌شوند. پس از بررسی‌های نهایی و تایید مدارک برای هر بیمار در سایت حس مهر پرونده‌ای تشکیل می‌شود. با مشارکت کاربران هزینه‌های درمانی پرداخت می‌شود و در پایان طرح میزان مشارکت و تعداد کودکانی که هزینه‌های درمانی‌شان تقبل شده اعلام می‌شود.
 
نحوه‌ی مشارکت در طرح نیکوکاری اسنپ
 
کاربران می‌توانند برای مشارکت در سومین طرح نیکوکاری اسنپ در این اپلیکیشن به بخش «اسنپ‌کلاب» بروند و دسته‌بندی «نیکوکاری» را انتخاب کنند. با انتخاب طرح «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، کاربران با اهدای ۲۰۰۰ امتیاز خود در این نیکوکاری مشارکت می‌کنند و اسنپ به ازای هر مشارکت ۴ هزار تومان به حساب خیریه واریز می‌کند.
 
در حال حاضر امکان مشارکت در دو طرح «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» و «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان» در باشگاه مشتریان فراهم است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.