تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

October 3, 2021
14:59 یکشنبه، 11ام مهرماه 1400
کد خبر: 129075

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

 
اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.
 
مطابق جدیدترین گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، ایرپاد ۳ در حال حاضر در فاز تولید انبوه قرار دارد و اپل می‌خواهد تا پیش از پایان سال این محصول را به بازار بفرستد. نسل بعدی ایرپاد اولین به‌روزرسانی بزرگ برای سری ایرپادهای معمولی است.
 
این دستگاه احتمالا ظاهری مشابه ایرپاد پرو خواهد داشت اما فاقد قابلیت‌های حرفه‌ای مدل پرو است. با توجه به گزارش‌ها، هنوز مشخص نیست که ایرپاد ۳ سری سیلیکونی دارد یا نه، چون در تصاویر و رندرهای افشایی هر دو طراحی دیده شده‌اند.
 
پیش‌تر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل مدعی شده بود که نسل سوم ایرپاد در مراسم «کالیفرنیا استریمینگ» معرفی می‌شود، ولی این اتفاق نیفتاد. ایرپاد معمولی آخرین بار در ماه مارس ۲۰۱۹ به‌روز و به تراشه جدیدی مجهز شد.
 
پیش‌بینی می‌شود که ایرپاد ۳ با قابلیت‌های جدیدی از جمله صدای بهتر و عمر باتری بیشتر به بازار بیاید. با توجه به صدای نسخه قبلی این دستگاه، کاربران انتظار دارند صدای بیس بهتر از قبل شود. این دستگاه در مجموع باید در حدی جذاب باشد که کاربران را به تعویض ایرپاد فعلی خود ترغیب کند.
 
نسل سوم هندزفری بی‌سیم اپل ممکن است در مراسم معرفی مک‌بوک پرو جدید معرفی شود. اما این احتمال هم وجود دارد که اطلاعات این دستگاه صرفا از طریق یک گزارش خبری با کاربران به اشتراک گذاشته و فروش آغاز شود.
 
اپل از زمان معرفی ایرپاد ۲، دو ایرپاد دیگر به نام‌های ایرپاد پرو و ایرپاد مکس را معرفی کرده است. بنابراین مهندسان اپل بی‌کار نبوده‌اند و در سکوت خبری به ساخت هدفون‌های جدید و باکیفیت از برند ایرپاد ادامه داده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.