تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 4, 2021
17:05 دوشنبه، 12ام مهرماه 1400
کد خبر: 129132

جزئیات برپایی پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در جیتکس ۲۰۲۱

 
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران جزئیات برپایی پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ را اعلام کرد.
 
به گزارش فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا طلایی از برگزاری پاویون مجازی ICT ایران در نمایشگاه جیتکس امسال خبر داد و گفت کارآفرینان و شرکت‌های فناوری اطلاعات از طریق این بستر می‌توانند به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه متصل شوند.
 
وی گفت: این پاویون مجازی با حمایت اتاق بازرگانی تهران از ۲۵ مهرماه امسال به مدت یک ماه برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ICT که موفق به حضور فیزیکی در نمایشگاه جیتکس امسال نشده‌اند، می‌توانند با مشارکت در این پاویون مجازی، توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های فناوری در دیگر کشورها معرفی و زمینه همکاری با صنایع فعال در این نمایشگاه را بررسی کنند.
 
عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی، بیش از ۴۸۰۰ شرکت فناوری اطلاعات از حدود ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند، افزود: در این رویداد، بیش از ۴۵۰ مدیر برتر حوزه ICT از نقاط مختلف جهان حضور می‌یابند و با توجه به اتصال پاویون مجازی ICT ایران به پاویون کشورهای حاضر در این نمایشگاه و نیز اتاق بازرگانی دبی و اتاق دیجیتال دبی، این فرصت برای کارآفرینان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از ایران فراهم شده تا ظرفیت و توانمندی‌های خود را با شرکای تجاری به اشتراک بگذارند.
 
به گفته طلایی در نمایشگاه امسال، پاویون مجازی ICT ایران به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی خواهد شد و در روز فناوری ایران نیز این پاویون به اطلاع حاضران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی خواهد رسید.
 
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران همچنین از حضور ۲۰ استارت‌آپ ایران در نمایشگاه جیتکس امسال دبی خبر داد و افزود: در جیتکس ۲۰۲۱ دبی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق تهران، غرفه استارت‌آپ‌های ایرانی برپا خواهد شد و همچنین، با حمایت این صندوق، روز فناوری ایران در محل این رویداد برگزار و هیأت تجاری متشکل از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات به این نمایشگاه اعزام خواهد شد.
 
هفته فناوری اطلاعات دبی تحت عنوان رویداد نمایشگاهی جیتکس ۲۰۲۱ از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه امسال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.
 
پاویون مجازی ICT ایران نیز از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برپا خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.