سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 5, 2021
13:13 سه شنبه، 13ام مهرماه 1400
کد خبر: 129147

ایسر از سه لپ‌تاپ جدید مجهز به ویندوز ۱۱ رونمایی کرد

 
مایکروسافت ویندوز ۱۱ را منتشر کرد و حالا شرکت‌ها محصولات جدید خود را با این سیستم عامل جدید ردموندی‌ها معرفی می‌کنند. ایسر نیز از سه لپ‌تاپ جدید با نام‌های Aspire Vero، سوئیفت ۵ و نیترو ۵ رونمایی کرده که به ویندوز ۱۱ مجهز شده‌اند.
 
به گفته ایسر، لپ‌‌تاپ Aspire Vero اولین لپ‌تاپ این شرکت با تمرکز بر پایداری مواد است زیرا حدود ۳۰ درصد از شاسی و ۵۰ درصد از درپوش کیبورد آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. ایسر همچنین روی شاسی دستگاه خود از رنگ استفاده نکرده، بنابراین مانند بسیاری از محصولات بازیافتی ظاهری دانه‌ای دارد. علاوه بر این، روی لپ‌تاپ برچسب‌هایی با پیام محافظت از محیط زیست دیده می‌شود.
 
ایسر Aspire Vero
لپ‌‌تاپ Aspire Vero از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل با پردازشگر گرافیکی گرافیکی Iris Xe و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد. این لپ‌تاپ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد. از جمله ویژگی‌های مربوط به اتصال دستگاه می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، دو پورت USB Type-A، پورت USB Type-C و HDMI 2.0 برای خروجی ویدیو اشاره کرد.
 
نسخه مجهز به پردازنده Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از امروز با قیمت ۸۹۹.۹۹ روانه بازار می‌شود. همچنین نسخه دیگری با پردازنده Core i5، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در آینده با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد
 
ایسر سوئیفت ۵
ایسر سوئیفت ۵ نیز از پردازنده‌های اینتل (حداکثر Core i7) بهره می‌برد و باتری آن تا ۱۷ ساعت ماندگاری خواهد داشت. نمایشگر ۱۴ اینچی فول اچ‌دی این لپ‌تاپ ۳۴۰ نیت روشنایی دارد و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. سوییفت ۵ نیز از امروز با قیمت ۱۰۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.
 
 
نیترو ۵ لپ‌‌تاپ گیمینگ اقتصادی ایسر محسوب می‌شود که از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti انویدیا بهره می‌برد. این لپ‌تاپ در دو اندازه مختلف با نمایشگرهای ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی روانه بازار خواهد شد که هردو دارای وضوح فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز هستند. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه‌های گیمینگ می‌توان به اتصال اترنت و تاندربولت ۴ اشاره کرد.
 
در نهایت، این لپ تاپ از اواسط اکتبر به بازار عرضه می‌شود و در دو نسخه مختلف با قیمت‌های ۷۶۹.۹۹ و ۱۱۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.