تبلت

تلفن همراه

October 6, 2021
14:58 چهارشنبه، 14ام مهرماه 1400
کد خبر: 129183

تبلت جدید نوکیا T20 با طول عمر باتری ۱۵ ساعت معرفی شد

 
اولین تبلت نوکیا تحت مدیریت HMD امروز با نام نوکیا T20 معرفی شد. این تبلت عمر باتری بالا و قابلیت شارژ سریعی دارد که می‌تواند برای انجام همه فعالیت‌های روزانه از جمله تماس‌های ویدیویی گزینه مناسبی باشد. تبلت جدید با قیمت ۲۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.
 
مهم‌ترین شاخصه این تبلت احتمالا باتری غول‌پیکر ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که بر اساس اعلام نوکیا می‌تواند تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد. به عبارت دیگر، می‌توانید حدود یک روز کامل از این دستگاه استفاده کنید و همچنان برای کمی بازی و سرگرمی انرژی داشته باشید. محصول نوکیا T20 از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی در جعبه آن فقط یک شارژر ۱۰ واتی قرار دارد.
 
 
محصول جدید نوکیا نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD دارد و از بدنه‌ای فلزی با ضخامت ۷.۸ میلی‌متر و وزن ۴۷۰ گرم ساخته شده است. این نمایشگر از وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل معادل ۲K بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. نوکیا T20 از یک پردازنده ۸ هسته‌ای Tiger T610، حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.
 
این تبلت در قاب عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلو برای تماس‌های ویدیویی و تشخیص چهره بهینه‌سازی شده است. نوکیا همچنین علاوه بر نسخه وای‌فای یک نسخه LTE را برای این تبلت ارائه می‌کند، اما اعلام نشده که این نسخه چقدر گران‌تر از نسخه معمولی خواهد بود.
 
نوکیا T20 به اندازه گوشی‌های سری G از پشتیبانی بهره‌مند می‌شود؛ یعنی تا ۲ سال آپدیت‌های اندروید و تا سه سال آپدیت‌های امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد. این دستگاه از بلندگوی استریو پشتیبانی می‌کند و به دو میکروفن مجهز شده است. نوکیا T20 علاوه بر درگاه USB-C جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم دارد و بخشی از برنامه Android Enterprise Recommended است.
 
 
HMD همچنین ابزارهایی را به عنوان لوازم جانبی برای این تبلت عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به کیس محافظ، استند و ایرباد Nokia Micro Earbuds Pro اشاره کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.