تلفن همراه

گوشی

October 9, 2021
15:48 شنبه، 17ام مهرماه 1400
کد خبر: 129250

استارتاپ لیدالید موبایل دست دوم را با موبایل نو تعویض می‌کند

 
بنیان‌گذار لیدالید با بیان اینکه استفاده از بستری امن در فروش گوشی موبایل کارکرده یکی از دغدغه‌های جدی در روند فروش گوشی کارکرده است، از ایجاد سرویسی تحت عنوان تعویض گوشی کارکرده با گوشی نو از طریق پلتفرم لیدالید با همکاری فروشندگانی چون دیجی‌کالا خبر داد.
 
«نیما ذبیح‌الله‌زاده» با اشاره به اینکه کارشناسان خبره در لیدالید گوشی موبایل کارکرده را ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری می‌کند به دیجیاتو گفت: «فروش زیر قیمت واقعی یکی از مشکلات جدی افراد در روند فروش گوشی کارکرده است. این در حالی است که لیدالید با کارشناسی منطقی این مشکل را حل کرده و علاوه بر آن امکانی را ایجاد کرده که کاربر با بیشترین سرعت ممکن گوشی نو را خریداری کند.»
 
او با توضیح درباره همکاری لیدالید با دیجی‌کالا به منظور پیشبرد این مرحله از معاوضه گفت: «طرح معاوضه گوشی همراه هزینه زمان کاربران را به صفر می‌رساند. در این روند کاربر بعد از کارشناسی گوشی همراه کارکرده خود؛ در سایت لیدالید گوشی مورد نظر را انتخاب می‌کند. با توجه به اینکه تامین کالا لیدالید به طور مستقیم از طریق دیجی‌کالا انجام می‌شود، کاربران انتخاب‌های مناسبی خواهند داشت.»
 
به گفته او دیجی‌کالا در این همکاری مشترک روند تامین محصول را پیش برده و گوشی‌هایی که تامین کننده آنها دیجی‌کالا است از مسیر لیدالید قابل خریداری است. به گفته او دیگر فروشندگان نیز می‌توانند در این کمپین حضور داشته باشند.
 
گارانتی گوشی‌های دست دوم
بنیان‌گذار لیدالید با تاکید بر اینکه در روند معاوضه‌ای که توسط لیدالید طراحی شده کاربران حتی یک روز هم برای معاوضه گوشی خود زمان از دست نخواهند داد و در کوتاه‌ترین زمان این پروسه انجام خواهد شد گفت: «بعد از کارشناسی و تعیین قیمت گوشی کارکرده و همچنین انتخاب گوشی نو، کارشناس لیدالید با حضور در محل گوشی کارکرده را تحویل گرفته و گوشی نو را به او تحویل می‌دهد.»
 
او با تاکید بر اینکه در روند خرید و فروش کالای دست دوم یکی از موضوعات مهم گارانتی کالا است، از گارانتی سه ماهه کالاهای دست دوم لیدالید توسط «گارانتی آروند» خبر داد و گفت: «این موضوع پیش از لیدالید در ایران بی‌سابقه بوده و تحولی مهم در روند خرید و فروش کالای دست دوم محسوب می‌شود. از طرفی امنیت خاطر خریداران را برای تهیه کالایی با قیمت بسیار مناسب‌تر فراهم می‌کند.»
 
انتقال اعتبار خرید
ذبیح‌الله‌زاده همچنین درباره اضافه شدن فیچری در لیدالید به منظور انتقال اعتبار خرید به پلتفرم‌های فروش دیگر با بیان توضیحاتی گفت: «ما قصد داریم در آینده امکانی فراهم کنیم تا کاربران بعد از فروش گوشی همراه کارکرده خود در لیدالید گزینه ارزش خرید در پلتفرم‌های مختلف داشته باشند. بر این اساس هر یک از پلتفرم‌های فروش کالا مثل دیجی‌کالا امتیازی به کاربر لیدالید می‌دهد که بر اساس آن امکان خرید خواهد داشت.»
 
او درباره چشم‌انداز پلتفرم لیدالید نیز گفت: «در آینده‌ای نزدیک پلتفرم لیدالید روی بازارهای دیگر هم کار خواهد کرد. بر همین اساس، قرار است کالاهای کارکرده دیگری مثل لپ‌تاپ و اکسسوری‌ها هم به لیدالید اضافه شود. از همین‌رو در حال اندازه گیری بازارهای دیگر و بررسی آنها هستیم.»
 
لیدالید به عنوان پلتفرمی دو سویه از اواخر سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده و تا امروز در تلاش است با ایجادی فضایی ایمن امکان خرید و فروش گوشی موبایل دست دوم را برای کاربران خود فراهم کند. بنیان‌گذار این پلتفرم ارائه ضمانت کالا و مناسب‌ترین قیمت در این پلتفرم را وجه تمایز لیدالید می‌داند. همچنین او ایجاد احساس امنیت در معامله را مهم‌ترین بخشی می‌داند که لیدالید آن را برای کاربران تضمین می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.