تلفن همراه

فناوری

گوشی

October 9, 2021
16:55 شنبه، 17ام مهرماه 1400
کد خبر: 129257

رندرهای گلکسی A13 5G منتشرشد: ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ

 
 
سامسونگ در تلاش است تا مثل بسیاری از برندها گوشی‌های ۵G بیشتری را به دست کاربران برساند. این شرکت به‌زودی از ارزان‌ترین موبایل ۵G خود با نام گلکسی A13 5G پرده برمی‌دارد که به‌تازگی رندرهای آن به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.
 
گلکسی A13 5G احتمالا جانشین گلکسی A12 خواهد شد. اخیرا منبع آگاهی به نام OnLeaks به همراه وب‌سایت Zouton رندرهای این گوشی را منتشر کرده و طراحی آن را به تصویر کشیده است. گلکسی A13 5G در قاب عقب دوربین سه‌گانه خواهد داشت و یکی از سنسورهای آن نسبت به گلکسی A12 کمتر شده است.
 
پیکربندی این دوربین شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت و گفته شده که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
 
 
این سه سنسور در یک خط عمودی در سمت چپ بدنه قرار گرفته‌اند و زمینه خاصی ندارند. بدنه گوشی احتمالا از جنس پلی‌کربنات است ولی پرداخت خاصی دارد که به‌خصوص نسخه مشکی رنگ آن را جذاب می‌کند. در سمت جلو، نمایشگر ۶.۴۸ اینچی از نوع LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس قرار گرفته که در بالا دارای ناچ قطره‌ای است.
 
قلب تپنده گلکسی A13 5G چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ خواهد بود و همراه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این گوشی درگاه USB-C و جک هدفون هم خواهد داشت. طبق شایعات، گلکسی A13 5G احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود اما تا ژانویه ۲۰۲۲ در دسترس قرار نخواهد گرفت.
 
این گوشی احتمالا در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید از راه می‌رسد و با قیمت ۲۹۰ دلار به ارزان‌ترین تلفن هوشمند ۵G سامسونگ تبدیل خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.