تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

October 10, 2021
11:53 یکشنبه، 18ام مهرماه 1400
کد خبر: 129269

اپل با شروع پیش فروش اپل واچ سری ۷، عرضه نسل قبلی‌اش را متوقف کرد

 
اپل واچ سری ۶ که سال گذشته از سوی کوپرتینویی‌ها معرفی و روانه بازار شد، پس از آغاز پیش فروش اپل واچ سری ۷ دیگر عرضه نمی‌شود و در فروشگاه رسمی اپل برای فروش قرار ندارد.
 
پس از اینکه کوپرتینویی‌ها پیش فروش اپل واچ سری ۷ را آغاز کردند، اپل سری ۶ را از وب‌سایت خود حذف کردند و دیگر آن را برای خرید در دسترس مشتریان خود قرار نمی‌دهند. ساعت‌های جدید اپل جایگزین سری ۶ می‌شوند و حالا ساعت‌های هوشمند اپل واچ SE، اپل واچ سری ۳ و اپل واچ سری ۷ برای خرید موجود هستند.
 
اپل اواخر ماه گذشته نسل جدید ساعت هوشمندش را معرفی کرد اما تا چند روز پیش تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده بود. از زمان معرفی تا شروع پیش فروش، کاربران می‌توانستند از طریق وب‌سایت اپل سری ۶ ساعت‌های این شرکت را خریداری کنند، با این حال بسیاری از مدل‌ها در دسترس و موجود نبودند.
 
اپل واچ سری ۷ در حال حاضر برترین مدل اپل واچ است که ویژگی‌های پیشرفته سلامتی و فناوری نمایشگر را ارائه می‌کند. قیمت سری ۷ از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و گران‌ترین پیکربندی آن با برچسب قیمت ۱۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد.
 
اپل واچ SE مدل میان‌رده ساعت‌های اپل واچ است که قیمت آن از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود و بدون قابلیت‌های پیشرفته مانند سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، ویژگی‌های اصلی اپل واچ را به مشتریان ارائه می‌کند. اپل واچ سری ۳ که پنج سال پیش معرفی شده بود، به طرز چشمگیری در خط تولید اپل باقی مانده است و ۱۹۹ دلار قیمت دارد.
 
با وجود شروع پیش فروش اپل واچ سری ۷ از روز جمعه و اعلام اینکه از ۲۳ مهر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، عرضه برخی مدل‌های این نسل از ساعت‌های هوشمند جدید اپل از جمله مدل‌های آلومینیومی و استیل ضدزنگ در فروشگاه آنلاین اپل تا ماه آینده میلادی به تعویق افتاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.