تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 14, 2021
12:11 پنجشنبه، 22ام مهرماه 1400
کد خبر: 129417

برپایی نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست کیش

 
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از برگزاری نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست جزیره کیش خبر داد.
 
حسن عمیدی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی تمبر در اداره پست جزیره کیش برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه گزیده‌ای از تمبرهای داخلی و خارجی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
رئیس موزه ارتباطات، تمبر را یکی از معتبرترین داشته‌های فرهنگی کشورها برشمرد و افزود: تمبر به‌عنوان یک رسانه ارتباطی با قابلیت پیام‌رسانی گسترده و فراگیرش، نقش‌های گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، اقتصادی و سیاسی و غیره  ایفا می‌کند.
 
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنا کردن اقشار مختلف از مراجعین پست با این سفیر فرهنگی است، اظهار کرد: در ادامه روند برپایی مراکز پست موزه در سراسر کشور ، نمایشگاه‌های دائمی تمبر نیز در اقصی‌نقاط کشور با هدف معرفی تمبر و گسترش فرهنگ تمبر و تمبرشناسی اجرا می‌شود.
 
عضو شورای تمبر کشور در پایان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی پست ایران و موزه ارتباطات مورد توجه مجامع بین المللی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: اتحادیه جهانی پست نیز همواره این اقدامات را در صفحات اجتماعی خود در پلتفرمهای مختلف منتشر کرده است.  
 
به گزارش ایسنا، پیش از این اولین مرکز پست موزه مدرسه در رشت، اولین خانه موزه تمبر در تبریز، اولین پست موزه تمبر در یزد راه‌اندازی شده است و مراکز پست موزه مدرسه دلگان و موزه‌های تمبر سبزوار، زنجان و میبد نیز آماده‌سازی شده که به زودی افتتاح خواهد شد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.