تلفن همراه

گوشی

October 14, 2021
12:30 پنجشنبه، 22ام مهرماه 1400
کد خبر: 129424

گوشی تاشو W22 5G سامسونگ با اسنپدارگون ۸۸۸ در چین معرفی شد

 
W22 5G نسخه‌ی خاص گلکسی زد فولد ۳ است که تنها در چین و با قیمت ۱۶۹۹۹ یوآن (حدود ۲۶۴۴ دلار) فروخته می‌شود.
 
همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو W22 5G در چین رونمایی کرد. این دستگاه تنها در چین عرضه خواهد شد و یک گوشی پرچم‌دار فوق‌العاده است که به‌صورت مشترک توسط سامسونگ و اپراتور دولتی چاینا تلکام روانه‌ی بازار می‌شود.
 
به گزارش گیزموچاینا، W22 5G سامسونگ مانند مدل قبلی (W21 5G)، دارای طراحی تاشو است و از S Pen‌ پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز است و از دیگر ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به شبکه‌ی ارتباطی 5G، دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در دو صفحه‌ی داخلی و خارجی اشاره کرد.
 
با وجود قابلیت‌های بهبود‌یافته، W22 5G با قیمت ۱۶۹۹۹ یوآن (حدود ۲۶۴۴ دلار) فروخته می‌شود که ۳۰۰۰ یوآن ارزان‌تر از نسخه‌ی قبلی است؛ اما این نکته را نباید فراموش کرد که W21 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برد و البته سامسونگ در مدل جدید، از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده نکرده است. این پردازنده با ۱۶ گیگابایت رم همراه است و تنها یک نسخه مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

 
W22 5G از طراحی ساده و بهینه‌ای برای صفحه‌نمایش داخلی و خارجی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش‌ها توسط گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ محافظت می‌شوند که قوی‌ترین شیشه در سری W سامسونگ است. این گوشی تاشو در رنگ مشکی براق با لولای طلایی عرضه می‌شود.

 
اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی این گوشی، ۶٫۲ اینچ با وضوح ۲۲۶۰ در ۸۳۲ پیکسل و تراکم پیکسلی 387PPI و اندازه‌ی صفحه‌نمایش داخلی آن، ۷٫۶ اینچ با وضوح ۲۲۰۸ در ۱۷۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی 374PPI است. همان‌طور که در بالا گفته شد، هر دو صفحه‌نمایش داخلی و خارجی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. پنل OLED Eco2 در هر دو صفحه‌نمایش استفاده می‌شود که به کاهش مصرف برق کمک می‌کند.

W22 5G به‌عنوان اولین گوشی سری W با فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش، از حسگر ۴ مگاپیکسل بهره می‌برد. این گوشی در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با زاویه دید عریض، لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل و حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل تشکیل شده است.

 
پنل پشت گوشی دارای لوگویی به معنای «قلب به جهان» است که از زوایای مختلف، جلوه‌های بصری متفاوتی نشان می‌دهد.
 
انرژی گوشی تاشو W22 5G را باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۴٫۵ وات تأمین می‌کند. این گوشی با گواهی IPX8، مقاوم در برابر آب است که اولین مدل در سری W محسوب می‌شود. پشتیبانی W22 5G از S Pen نیز می‌تواند برای سرگرمی یا انجام کار مفید باشد.a
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.