اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 16, 2021
14:49 شنبه، 24ام مهرماه 1400
کد خبر: 129469

ویژگی حالت موزیک به کلاب‌هاوس اضافه شد

کلاب‌هاوس اخیرا قابلیتی جدید تحت عنوان حالت موزیک (Music Mode) را به پلتفرم خود اضافه کرده که امکان پخش، گوش دادن و لایو صوتی بهتر را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
این ویژگی در حالی به کلاب‌هاوس اضافه شد که این روزها، رقابت شدیدی میان این پلتفرم و اپلیکیشن‌های رقیب برای جلب توجه کاربران حاکم است. شرکت‌هایی همچون آمازون، توییتر و اسپاتیفای که با اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود، سعی در جلب نظر کاربران دارند.
 
طبق گفته کلاب‌هاوس، با ویژگی جدید حالت موزیک، موزیسین‌ها و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند موزیک‌ها را با کیفیت بالا و صدای عالی استریو در این پلتفرم گوش کنند. اما در توضیحات کلاب‌هاوس، به طور دقیق مشخص نشد که منظور از «کیفیت بالا» چیست.
 
با این حال، کاربران به لطف این قابلیت جدید می‌توانند از لوازم جانبی و تجهیزات پیشرفته‌ای همچون میکروفون USB برای بهره‌مندی بهتر از حالت موزیک در حین استفاده از کلاب‌هاوس استفاده کنند.
 
البته کلاب‌هاوس پیشتر و در ماه آگوست نیز قابلیت صوتی پیشرفته Spatial Audio را به پلتفرم خود اضافه کرد که قادر است صوت را از منبع آن به گوش کاربر برساند و تجربه‌ای شبیه به آنچه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد، برای کاربر رقم بزند.
 
به گفته کلاب‌هاوس، کاربران می‌توانند به راحتی و با تپ کردن روی علامت سه نقطه (قسمت بالایی و سمت راست صفحه) در یک اتاق گفت‌وگو، گزینه Audio Quality و سپس گزینه Music را انتخاب کنند. البته برای گوش دادن به موزیک و صوت، نیازی به دنبال کردن مراحل فوق و انتخاب این حالت نخواهید داشت و می‌توانید با هدفون، اسپیکر با حتی گوشی از گوش دادن به صوتی باکیفیت لذت ببرید.
 
کلاب‌هاوس همچنین اخیرا قابلیتی به نام Clips را معرفی کرد که به کاربران این مکان را می‌داد تا فایل‌های صوتی ۳۰ ثانیه‌ای را از کات کنند و در شبکه‌های اجتماعی یا دوستان خود به اشتراک بگذارند. به گفته این شرکت، Clips نیز از صوت استریو پشتیبانی می‌کند.
 
 
موزیک.PNG
طبق گفته کلاب‌هاوس، قابلیت حالت موزیک ابتدا روی نسخه آی او اس اپلیکیشن این شرکت قابل دریافت خواهد بود و به زودی برای کاربران اندروید نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر قابلیت مذکور، کلاب‌هاوس به‌روزرسانی‌هایی را در ویژگی جست‌وجوی پلتفرم خود اعمال کرده است.
 
به توجه به این تغییر، نوار جست‌وجو در قسمت بالایی صفحه جای می‌گیرد و دسترسی به آن راحت‌تر خواهد بود. همچنین امکان Wave کردن دوستان به طور مستقیم از نوار جست‌وجو نیز فراهم شده است. این امکان کمک می‌کند تا افراد بتوانند دوستان خود را سریع‌تر به اتاق‌های صوتی دعوت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.