تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 18, 2021
14:28 دوشنبه، 26ام مهرماه 1400
کد خبر: 129543

واحد پشتیبانی دکتر ساینا ماهانه ۴۰ هزار تماس ورودی و خروجی را مدیریت می‌کند

 
مدیر تیم پشتیبانی دکتر ساینا از دریافت ماهانه ۴۰ هزار تماس ورود و خروجی در واحد پشتیبانی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا، سیما صادقیان، مدیر تیم پشتیبانی دکترساینا با بیان اینکه پشتیبانی در خدمات مربوط به حوزه سلامت اهمیت قابل توجهی دارد و باید هر لحظه کنار کاربران بود، گفت: «تیم پشتیبانی دکترساینا، ماهانه بیش از ۴۰ هزار تماس ورودی و خروجی را مدیریت می‌کند، بخشی از این تماس‌ها مکالمات گروه پشتیبانی است که برای پیگیری مسائل کاربران انجام می‌شود.»
 
صادقیان درمورد اینکه نوع پشتیبانی دکترساینا از کاربران به چه شکلی است از چهار کانال پشتیبانی شامل مرکز تماس، چت آنلاین، تیکت پشتیبانی و صفحه ارتباط با ما نام برد.
 
صادقیان در ادامه با توضیح درباره روند فعالیت این کانال‌های پشتیبانی گفت: «کاربران دکترساینا از طریق شماره تماس ۵۸۳۰۴ به صورت ۲۴ ساعته امکان برقراری ارتباط با مرکز تماس پشتیبانی را دارند. همچنین چت آنلاین گفتینو روی اپلیکیشن و سایت قابل دسترس است. صفحه ارتباط با ما از طریق سایت قابل دسترس است و تیکت پشتیبانی هم از طریق سایت و اپلیکیشن به منظور ارتباط با کاربران فعال است.»
 
او در ادامه صحبت‌های خود به بیشترین میزان نارضایتی که کاربران داشتند اشاره کرد و گفت: «برای مثال پزشک دارویی را تجویز کرده که در ابتدای روند درمان، عوارضی دارد و کاربر می‌خواهد این موضوع را پیگیری کند. در برخی موارد هم پزشک در لحظه‌ای که کاربر درخواست ارسال می‌کند، مشغول طبابت است و از این وقفه لحظه‌ای، کاربر احساس ناخوشایندی پیدا می‌کند.»
 
به اعتقاد صادقیان، این مشکلات با تعامل بین کاربران و تیم پشتیبانی قابل پیگیری است،از همین رو این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده تا بعد از دریافت مشاوره، تجویز پزشک و انجام مشاوره بتوانند اعلام رضایت یا عدم رضایت خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند. به گفته صادقیان در صورتی که کاربران اعلام نارضایتی کنند، تیم پشتییانی با کاربران تماس گرفته و پیگیر مشکلات و دلیل نارضایتی خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.