تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 18, 2021
14:37 دوشنبه، 26ام مهرماه 1400
کد خبر: 129547

«شناسا» و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران روی استارتاپ «ویترین‌نت» سرمایه‌گذاری کردند

 
استارتاپ ویترین‌نت که به عنوان مرجع اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی شناخته می‌شود موفق به جذب سرمایه از شرکت‌های شناسا و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران شد.
 
خرید دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی همواره نیازمند تخصص لازم و صرف زمان به منظور خریدی درست و مناسب است. امروزه خریداران تجهیزات صنعتی به دلیل عدم اطلاع از قیمت به‌روز تجهیزات، عدم وجود محتوای مناسب و کاربردی به منظور خرید مطمئن و کارآمد و عدم امکان مقایسه تجهیزات موجود در بازار و دریافت مشاوره تخصصی مناسب، همواره دچار سردرگمی و نگرانی در ارتباط با خرید درست و مطمئن هستند. از طرف دیگر تامین‌کنندگان این تجهیزات به دلیل ضعف در بازاریابی، نداشتن تیم فروش قوی و عدم اطلاع و استفاده از امکاناتی نظیر CRM، توانایی تحلیل مشتریان خود را ندارند و میزان فروش و درآمدشان فاصله زیادی با توانایی‌هایشان دارد.
 
استارتاپ ویترین‌نت به عنوان مرجع اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی، به حل چالش‌های مذکور پرداخته و به صورت پلتفرم واسط بین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و مشتریان این تجهیزات شامل کسب‌وکارهای خانگی، اصناف و مغازه‌ها و کارگاه‌ها و تولیدی‌های متوسط عمل می‌کند.
 
این استارتاپ با ایجاد امکان ارتباط بین تامین‌کنندگان، تولیدکنندگان و خریداران به صورت آنلاین، ارائه محتوای تخصصی در حوزه محصولات B2B، ارائه جامع‌ترین اطلاعات از محصولات، ارائه مشاوره تخصصی به خریداران، بالا بردن ارزش و اعتبار برند فروشندگان و کاهش هزینه‌های بازاریابی برای تامین‌کنندگان، برای مشتریان خود ارزش ایجاد می‌کند.
 
 
با توجه به رصد و ارزیابی‌های صورت گرفته، حضور تیم متخصص و توانمند ویترین‌نت، عملکرد مناسب این تیم تاکنون، خلق ارزش متمایز نسبت به رقبا و جایگاه مناسب این طرح در زنجیره ارزش شرکت شناسا در حوزه تجارت الکترونیک، طی مراسمی، قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شناسا و صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران بر روی استارتاپ ویترین‌نت در مهرماه ۱۴۰۰ منعقد شد. شناسا پیش‌تر روی تیم‌هایی چون جاروب و لینکپ و به پوش و… نیز سرمایه‌گذاری کرده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.