تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

October 18, 2021
16:33 دوشنبه، 26ام مهرماه 1400
کد خبر: 129562

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمندش رونمایی کرد

 
نسخه هری پاتر وان پلاس واچ با ویژگی‌های جذاب در هند رونمایی شد. این ساعت هوشمند که ابعاد یکسانی با نسخه استاندارد دارد، با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش می‌رسد.
 
ساعت هوشمند هری پاتر ادیشن وان پلاس سه ماه جلوتر از سالگرد بیست سالگی اکران این فیلم محبوب معرفی شده. ساعت هوشمند جدید وان پلاس از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد بهره می‌برد که رزولوشنی برابر ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد. وان پلاس ادعا می‌کند عمر باتری این ساعت به ۲ هفته‌ می‌دهد و آن را به سیستم عامل اختصاصی مجهز کرده است.
 
نسخه هری پاتر وان پلاس واچ به بدنه از جنس فولاد ضد زنگ با رنگ مسی مجهز شده، بند آن از چرم گیاهی ساخته شده و یک واچ فیس اختصاصی از هاگوارتز دارد.
 
واچ فیس‌های اختصاصی این ساعت همگی برگرفته از فیلم محبوب هری پاتر هستند که نام آن‌ها گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلا است. در سراسر رابط کاربری انیمیشن‌هایی با محوریت هری پاتر مشاهده می‌شود و بسته‌بندی منحصر به‌فردی با تم جادوگری دارد.
 
 
 
از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب اشاره کرد و همچنین روی دکمه کناری ساعت یک علامت شبیه زخم روی پیشانی هری پاتر به کار رفته تا حس و حال متفاوتی را به کاربر منتقل کند.
 
گواهی IP68، پشتیبانی از ۱۱۰ حالت ورزشی، پایش SpO2، پایش خواب، پایش استرس و نظارت بر ضربان قلب هم از دیگر مشخصات نسخه هری پاتر وان پلاس واچ هستند. فروشگاه وان پلاس از فردا فروش این ساعت را آغاز می‌کند که برای افرادی که اولین خرید را ثبت کنند، تخفیف‌هایی در نظر گرفته خواهد شد. قیمت این ساعت ۲۲۵ دلار است و به‌زودی وارد بازار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.