تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 19, 2021
11:42 سه شنبه، 27ام مهرماه 1400
کد خبر: 129578

سامسونگ می‌خواهد اتصال هوشمندتری بین‌ دستگاه‌ها ایجاد کند

 
 سامسونگ الکترونیکس در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱ (SDC21) قصد دارد آخرین به‌روزرسانی خود در زمینه نرم‌افزار، خدمات و پلتفرم‌ها را با هزاران توسعه دهنده و سازنده به اشتراک بگذاردتا اتصال هوشمندتر و یکپارچه‌تری بین دستگاه‌ها ایجاد کند، این کنفرانس امسال ۴ آبان به صورت کاملا مجازی برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی سامسونگ، شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از اکوسیستم گسترده سامسونگ، فرصت‌هایی را برای ایجاد راه حل‌های جدید برای میلیون‌ها نفر کشف کنند.
 
دی‌جی‌ کو، رئیس و مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، SDC21 را با توضیح در مورد سمت‌و‌سوی استراتژی سامسونگ برای استفاده از نوآوری در تجربه مصرف‌کنندگان، شروع می‌کند.
 
قسمت‌های برجسته جلسات SDC21 شامل سه گروه است. اولین مورد، پلتفرم‌های طراحی شده برای تجربه‌های متصل است که تجربه Bixby و SmartThings را بین دستگاه‌های مختلف به همراه برنامه سامسونگ برای تبدیل ایده پیشروی خانه هوشمند به واقعیت بررسی می‌کند.
 
دومین بخش، نوآوری در تجربه موبایل در اکوسیستم سامسونگ گلکسی است که نگاهی به نوآوری‌های One UI 4 و روند طراحی دستگاه‌های تاشو خواهد داشت تا به توسعه‌دهندگان کمک کند برنامه‌های خود را برای تعداد فزاینده‌ی دستگاه‌های تاشو بهینه کنند.
 
بخش سوم، تکامل Tizen و تجربه‌های نوآورانه در صفحه نمایش، به بررسی خدمات جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و نحوه بهبود اکوسیستم آن با Tizen 6.5 می‌پردازد.
 
علاوه بر این، توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند از بینش‌های صنعت و فناوری روز مطلع شوند، از جلسات Tech Talk کارشناسان برتر سامسونگ استفاده خواهند کرد. به کسانی که به جدیدترین فناوری‌های سامسونگ علاقه‌مند هستند، توصیه می‌شود از Digital Tech Hub در SDC21 بازدید کنند که نمایشگاه دیجیتال فناوری سامسونگ با منابعی است که به راحتی در دسترس‌اند.
 
Code Lab فرصتی را برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند تا مهارت‌های خود را با تجربه برنامه‌نویسی عملی روی نمونه برنامه‌های کاربردی برای آزمایش سناریوهای ساده، تقویت کنند. توسعه‌دهندگان حتی می‌توانند کدهای خود را در دستگاه‌های پیشرفته مانند گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Filp3 از طریق دسترسی از راه دور امتحان کنند.
 
برای به رسمیت شناختن توسعه‌دهندگان محتوا در طراحی، نوآوری، کیفیت و عملکرد فوق‌العاده، برندگان جایزه بهترین‌های فروشگاه گلکسی ۲۰۲۱ در SDC21 معرفی خواهند شد.
 
این کنفرانس ۵ آبان ماه، ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام و ۸:۳۰ شب به وقت تهران، در Samsung Newsroom و وب سایت  SDC پخش می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.