اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 24, 2021
12:26 یکشنبه، 2ام آبانماه 1400
کد خبر: 129712

کلاب‌هاوس به قابلیت کاربردی پین کردن لینک‌ در روم‌ها مجهز می‌شود

 
کلاب هاوس به زودی ویژگی کاربردی جدید «Pinned Links» را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به موجب آن می‌توانند لینک‌های مورد نظر خود را در روم‌های این شبکه اجتماعی صوتی پین کنند. به نظر می‌رسد این ویژگی از ۵ آبان ماه در دسترس کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار می‌گیرد.
 
از این طریق کاربران به راحتی می‌توانند لینک‌های مختلفی را به اشتراک بگذارند. «پل دیویسون»، مدیرعامل کلاب‌هاوس و «مایا واتسون» مدیر بخش بازاریابی جهانی کلاب‌هاوس اعلام کردند این ویژگی کاربردی پین کردن لینک‌ها به زودی در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.
 
برخی از لینک‌ها ممکن است به دلایل مختلف از جمله مسایل امنیتی یا محتواهای نامناسب، اجازه پین شدن نداشته باشند. مدیرعامل کلاب هاوس توضیحی در مورد لینک‌های مجاز به پین شدن ارائه نکرده است ولی به این موضوع اشاره کرده که پین کردن لینک به محتواهای غیر اخلاقی مجاز نیست. مدیران روم‌ها می‌توانند لینک‌ها را فارغ از تعداد فالوور، اضافه یا حذف کنند.
 
انتظار می‌رود ویژگی پین کردن لینک‌ها از ۵ آبان‌ماه (‌۲۷ اکتبر) در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گیرد. کلاب‌هاوس قصد دارد در آینده نزدیک از این ویژگی برای کمک به کسب درآمد کاربران این شبکه اجتماعی استفاده کند.
 
در واقع شاید کاربران بتوانند از طریق اشتراک گذاری لینک‌ها، فالورها را دعوت به خرید کرده یا به صفحه محصولات خود هدایت کنند. هر چند هنوز جزئیات مربوط به قابلیت کسب درآمد از این طریق منتشر نشده است.
 
اوایل مهرماه نیز کلاب‌هاوس از قابلیت‌های جدیدی از جمله ویژگی «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» برای تهیه فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری برای دیگران و «Spatial Audio» با هدف تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران رونمایی کرد.
 
باید دید در ادامه این شبکه اجتماعی چه قابلیت‌های دیگری را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.