اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 27, 2021
12:08 چهارشنبه، 5ام آبانماه 1400
کد خبر: 129813

تلگرام پلتفرم تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرد

 
تلگرام به‌صورت آزمایشی پلتفرم تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرد. این پلتفرم یک ابزار جدید برای نمایش پیام‌های تبلیغاتی (Sponsored Messages) در یک یا چند کانال عمومی بزرگ با بیش از هزار عضو است.
 
تبلیغات تلگرام محدود به ۱۶۰ کاراکتر است. تلگرام اعلام کرده است پیام‌های تبلیغاتی صرفا براساس موضوع کانال‌های عمومی نشان داده می‌شوند؛ یعنی اطلاعات کاربران برای نمایش تبلیغات، استخراج یا تجزیه و تحلیل نمی‌شود.
 
کسانی که قصد تبلیغات در این پلتفرم را دارند، می‌توانند موضوعات کانال‌هایی که تبلیغاتشان به نمایش گذاشته می‌شود را انتخاب کنند. همچنین امکان انتخاب کانال‌های خاصی جهت نمایش یا عدم نمایش تبلیغات وجود دارد. این قابلیت به کسانی که قصد تبلیغات در این پلتفرم را دارند اجازه می‌دهد، با حفظ حریم خصوصی کاربر، تبلیغات دقیق‌تر و کارآمدتری ارائه دهند.
 
تبلیغات با حفظ حریم خصوصی
تلگرام اعلام کرد این برنامه کلیک کاربران روی تبلیغات را برخلاف سایر شرکت‌ها ردیابی نمی‌کند. همچنین تگلرام برای جلوگیری از جاسوسی کاربران توسط اشخاص ثالث از قرارگیری لینک‌های خارجی در تبلیغات جلوگیری می‌کند. طبق ادعای تلگرام، داشتن حریم خصوصی حق همه افراد است و همه پلتفرم‌های فناوری باید به آن احترام بگذارند.
 
درآمدزایی صاحبان کانال از تبلیغات
پیام‌های تبلیغاتی تلگرام فعلا در حالت آزمایشی هستند. راه‌اندازی کامل پلتفرم تبلیغاتی تلگرام به این شرکت اجازه می‌دهد، علاوه‌بر پوشش هزینه‌های اولیه خود، درآمد حاصل از این تبلیغات را با صاحبان کانال‌های تلگرامی تقسیم کند.
 
پاول دوروف، موسس تلگرام در مورد راه‌اندازی پلتفرم تبلیغات گفت: «در کانال‌های تلگرامی تبلیغاتی وجود دارد که توسط صاحبان این کانال‌ها به صورت پیام‌های معمولی منتشر می‌شود؛ اما پیام‌های تبلیغاتی رسمی که تلگرام پیاده‌سازی می‌کند، بسیار کاربرپسندتر خواهد بود. درآمد حاصل از چنین تبلیغاتی به تلگرام این امکان را می‌دهد که همچنان خدمات رایگان و نامحدودی را در اختیار کاربران قرار دهد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.