تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 30, 2021
14:21 شنبه، 8ام آبانماه 1400
کد خبر: 129901

گروه مدیریت سرمایه لیان و هلدینگ مکث در استارت‌‌آپ هومکا سرمایه‌گذاری کردند

 
استارت‌آپ هومکا،دستیار مراقبت، درمان و آزمایش در محل،از هلدینگ مکث و گروه مدیریت سرمایه لیان به صورت مشترک سرمایه جذب کرد. به گفته مدیرعامل هومکا این جذب سرمایه پس از جذب سرمایه بذری از شتابدهنده هلثیو صورت گرفت و با این سرمایه‌ای که دریافت کرده‌اند، برنامه‌‌های توسعه‌ای برای هومکا در نظر گرفتند.
 
به گزارش روابط عمومی هومکا، این پلتفرم مجموعه‌ ارائه دهنده خدمات سلامت در محل است که فعالیت خود را با هدف افزایش دسترس‌پذیری و راحتی خدمات سلامت برای مردم، از اردیبهشت ماه سال ۹۹ آغاز کرد.
 
احمد طاهرخانی، مدیرعامل هومکا در رابطه با این سرمایه‌گذاری گفت: «خوشبختانه بعد از حدود ۱۸ ماه از زمان جذب سرمایه بذری از شتابدهنده هلثیو و با رشدی که کردیم، موفق شدیم دراین راه بازیگران تاثیرگذاری در اکوسیستم را به عنوان سرمایه‌گذار با خود همراه کنیم. با جذب این سرمایه قصد داریم برنامه‌های توسعه‌ای هومکا را پیش ببریم. در حال حاضر نیز در حال توسعه تیم خود برای ورود به حوزه‌های جدید هستیم. گروه مدیریت سرمایه لیان و هلدینگ مکث از سرمایه‌گذاران خصوصی و خوشنام اکوسیستم هستند که قطعا در ادامه مسیر به ما کمک زیادی خواهند کرد.»
 
 
گروه‌های سرمایه‌گذاری لیان و مکث به صورت مشترک روی استارت اپ هومکا سرمایه‌گذاری کردند
 
ژوبین علاقبند، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه لیان در ادامه با اشاره به اینکه هومکا از جمله کسب‌وکارهایی در حوزه سلامت است که در طی یک سال گذشته توانسته رشد بسیار چشمگیری را تجربه کند، در مورد دلیل سرمایه‌گذاری روی این استارت‌آپ گفت: «بسیار امیدواریم با سرمایه گذاری در هومکا و ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌های گروه لیان، گام بزرگ و موثری را در صنعت سلامت دیجیتال برداریم. در این مسیر در تلاشیم تا علاوه بر تزریق سرمایه، با در اختیار گذاشتن دانش و تجربه‌ حاصل از فعالیت در صنعت سلامت، به رشد و توسعه‌ هومکا کمک کنیم.»
 
تیم لطیف،مدیرعامل هلدینگ مکث هم عملکرد این استارت‌آپ را در صنعت سلامت موفقیت‌آمیز دانست و بیان کرد: «با توجه به عملکرد موفق شرکت هومکا در صنعت سلامت و تکمیل زنجیره ارزش شرکت‌های زیرمجموعه مکث در این صنعت، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی این استارت‌آپ گرفتیم. ما به این سرمایه‌گذاری بسیار خوش‌بین هستیم و از این پس تلاش داریم با تکیه بر سال‌ها تجربه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه‌های مختلف، علاوه‌بر تزریق سرمایه، خدمات غیرپولی و دانش‌ ضمنی خود در زمینه‌های مدیریت مالی و حقوقی، مدیریت سازمانی، منابع انسانی و توسعه بازار را در اختیار این شرکت قرار دهیم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.