تلفن همراه

گوشی

October 30, 2021
16:59 شنبه، 8ام آبانماه 1400
کد خبر: 129911

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ افشا شد: رونمایی در آینده نزدیک؟

 
گوشب هوشمندی که منتسب به شیائومی ۱۲ است، به‌تازگی در مترو مشاهده شده و برای اولین بار دو تصویر زنده از این محصول لو رفته است. در این تصاویر موبایلی را می‌بینیم که از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر بهره می‌برد.
 
بر اساس اعلام منبع آگاه توییتری به نام «موکول شارما»، شیائومی ۱۲ برای نخستین بار در دنیای واقعی مشاهده شده است. این دستگاه که البته جزئیات آن در تصاویر موجود واضح نیست، درون کیس محافظی قرار گرفته که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما نمایشگری دارد که ارتفاع آن به شکل نامعمولی زیاد است. البته این ارتفاع زیاد می‌تواند به خاطر زاویه عکسی باشد که از جدیدترین پرچمدار شیائومی گرفته شده است.
 
پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده که بود شیائومی ۱۲ از حفره کوچک‌تری برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده می‌کند و نسبت صفحه به بدنه بالایی خواهد داشت. کناره‌های نمایشگر این گوشی کمی خمیدگی دارند. اما تشخیص آن با توجه به پس‌زمینه سیاه صفحه و کیفیت پایین تصاویر تقریبا ناممکن است.
 
با توجه به این که شیائومی می ۱۱ به‌تازگی از فروشگاه‌های این شرکت در هند خارج شده، ظاهرا باید منتظر عرضه قریب‌الوقوع شیائومی ۱۲ باشیم. این محصول اخیرا از مرجع هندی BIS مجوز گرفته بود تا یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شود. در شایعات گفته شده که شیائومی ۱۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود اما این غول چینی هنوز مطلبی را تایید نکرده است.
 
تنها چیزی که درباره مشخصات پرچمدار بعدی شیائومی می‌دانیم این است که چیپست پرچمدار کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالا برای اولین بار روی این دستگاه استفاده خواهد شد. این تراشه قرار است با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شود. شیائومی ۱۲ همچنین باید حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 داشته باشد. به‌علاوه، انتظار داریم که شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی را روی این گوشی ببینیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.