اپراتورها

تلفن همراه

October 31, 2021
10:58 یکشنبه، 9ام آبانماه 1400
کد خبر: 129913

مجید سلطانی: به جای توجه به ورشکستگی مخابرات به توسعه ارتباطات ثابت کمک کنید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه استانی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جای سوق دادن مخابرات به ورشکستگی، نگاه ویژه ای به توسعه ارتباطات ثابت داشته باشیم، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با وجود سیاست های یکجانبه و شرایط سختی طی چندین سال گذشته، تاکنون توانسته با نیروهای متخصص و خدوم خود به ارائه خدمات مخابراتی در سراسر کشور ادامه دهد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، سلطانی، همچنین با تاکید براینکه توسعه زیرساخت ها، هزینه براست ؛اظهار داشت: سیاست های اشتباه و یکطرفه باعث شده است تا درآمدهای شرکت مخابرات با توجه به افزایش تورم وهزینه ها وعدم اصلاح تعرفه ها در یک دهه اخیر پاسخگوی نیازهای همه ذینفعان نباشد و این بنگاه بزرگ اقتصادی را به سمت ورشکستگی سوق دهد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت : باید با حمایت از این سرمایه ملی ورکن اصلی حوزه ict کشور حوزه ارتباطات کشور را گسترش همه جانبه داد.
 
وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا با شرکت های اقتصادی این چنین رفتاری نمی شود ؛ اظهارداشت:عمده مشکلات مخابرات ایران مربوط به داخل نیست و تنها سیاست های غلط و اشتباه، این شرکت را به این سمت ورشکستگی سوق داده است .
 
سلطانی با تاکید براینکه باید به بخش ارتباطات ثابت کمک کرد؛ اظهار امیدواری کرد: با سیاست گذاری های جدید و همکاری و هم افزایی ایجاد شده در دولت فعلی و کمک تمام مجموعه وزارت ارتباطات و تغییر در مجموعه مدیریتی کشور دوباره شرکت مخابرات به سمت موفقیت بیشتر گام بر دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.