اپلیکیشن

بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

November 4, 2021
13:39 پنجشنبه، 13ام آبانماه 1400
کد خبر: 130065

«ایوا» امکان خرید کارت هدیه مجازی و پرداخت تسهیلات را از طریق «نشان بانک» فراهم کرد

 
کاربران اپلیکیشن ایوا از طریق نشان بانک می‌توانند اقساط تسهیلات خود را به صورت آنلاین پرداخت و با استفاده از سرویس کارت هدیه آن کارت هدیه مجازی برای دیگران ارسال کنند.
 
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، کاربران اپلیکیشن ایوا با استفاده از سرویس «کارت هدیه» که یکی از خدمات زیرمجموعه «نشان بانک» است، می‌توانند کارت دلخواه خود را از مبلغ ۵۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان خریداری کرده و به‌صورت مجازی به دیگران هدیه دهند. همچنین می‌توانند از طریق نشان بانک و انتخاب خدمات پرداخت اقساط تسهیلات، بدون مراجعه به شعبه یا دستگاه‌های خودپرداز تسهیلات خود را آنلاین بازپرداخت کنند.
 
«نشان بانک» به عنوان شعبه دیجیتال بانک ملی، این امکان را برای کاربران این بانک فراهم می‌کند تا در یک فضای دیجیتال، تمام خدمات مالی و بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری و به‌آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کنند.
 
کارت هدیه مجازی
کارت هدیه مجازی صادر شده از طریق نشان بانک فاقد رمز اول بوده و رمز دوم آن به‌منظور خرید اینترنتی به شماره همراه خریدار کارت پیامک می‌شود؛ بنابراین امکان خرید از دستگاه‌ کارتخوان یا دریافت وجه نقد از خودپرداز برای صاحب این کارت‌ هدیه وجود ندارد.
 
با توجه به اینکه این کارت‌ها موجودیت فیزیکی ندارند، صاحب کارت فقط می‌تواند به‌صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های اینترنتی، خرید خود را انجام دهد. از سوی دیگر، به دلیل اینکه برای این کارت‌های هدیه، فقط رمز دوم ثابت صادر می‌شود و با توجه به محدودیتی که بانک مرکزی برای رمزهای غیر پویا قائل است، سقف هر تراکنشی که با این کارت‌های هدیه انجام می‌شود حداکثر ۱۰۰ هزار تومان است.
 
کاربران اپلیکیشن ایوا پس از ورود به سرویس نشان بانک، انتخاب منوی کارت هدیه و کلیک روی گزینه «خرید»، می‌توانند مناسبت و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس متن دلخواهی را که می‌خواهند روی کارت نوشته شود وارد کنند. درنهایت در لیست حساب‌ها، حسابی که تمایل دارند مبلغ کارت هدیه با آن پرداخت شود را وارد یا انتخاب می‌کنند.
 
در صورت فراموش کردن رمز دوم نیز کاربر می‌تواند در صفحه «گزارش تراکنش» روی «دریافت رمز» کلیک کند تا رمز خرید اینترنتی خود را دوباره دریافت کند.
 
خریدار کارت می‌تواند این کارت هدیه مجازی را از طریق بسترهای مختلف برای سایر افراد ارسال کرده و آن را به دیگران هدیه دهد.
 
پرداخت آنلاین اقساط تسهیلات با ایوا
همچنین مشتریان بانک ملی با ورود به سرویس «نشان بانک» اپلیکشین ایوا و انتخاب خدمت «پرداخت اقساط تسهیلات» می‌توانند بدون مراجعه به خودپردازهای این بانک و به‌صورت آنلاین اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند.
 
کاربران به کمک این سرویس می‌توانند با انتخاب شماره تسهیلات، شماره حساب‌شان و همچنین وارد کردن مبلغ قسط، بازپرداخت تسهیلات خود از مبلغ ۱۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان انجام دهند.
 
همچنین کاربران می‌توانند در منوی گزارشات تراکنش، گزارش واریزی اقساط خود را شامل وضعیت تراکنش، مبلغ، شماره تسهیلات، تاریخ تراکنش، کد رهگیری و شماره حساب خود را نیز مشاهده کنند.
 
درنهایت کاربران با انتخاب گزینه جزئیات تسهیلات نیز می‌تواند خلاصه‌ای از وضعیت تسهیلات خود را شامل شماره قرارداد، شماره حساب، شماره مشتری، مبلغ وصولی، باقیمانده وام، میزان جریمه و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.