تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 4, 2021
13:43 پنجشنبه، 13ام آبانماه 1400
کد خبر: 130067

اتریوم، سولانا و پولکادات سقف قیمتی جدیدی ثبت کردند

 
با رسیدن حجم بازار ارزهای دیجیتال به ۲/۹ تریلیون دلار، سه ررمز ارز سولانا (SOL)، اتریوم (ETH)، و پولکادات (DOT) سطح قیمتی جدیدی ثبت کردند.
 
سه ارز دیجیتال از ۱۰ ارز برتر بازار از نظر ارزش بازار، سقف قیمتی جدیدی ثبت کردند؛ زیرا حرکت اخیر بازار همچنان ادامه دارد. درحالی‌که کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال به سطح جدیدی رسیده است، اتریوم، سولانا و پولکادات موفق شدند از رکورد قبلی قیمت خود عبور کنند.
 
براساس داده‌های پلتفرم کوین‌گکو، اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر جهان و پادشاع بلامنازع شبکه‌ی بلاک‌چین قراردادهای هوشمند، به رکورد قیمتی جدید ۴۶۷۴ دلار دست یافت. این میزان نسبت به رکورد قبلی این ارز دیجیتال در روز سه‌شنبه، حدود هفت دلار بیشتر است، اما از در قاب زمانی هفتگی، رشد کلی این رمز ارز ۱۲ درصد بوده است.
 
به گزارش دی‌کریپت، سرعت رشد سولانا حتی بیشتر بوده و حالا با ثبت قیمتی در حدود ۲۳۷ دلار، ارز این رمز ارز اوج تاریخی جدیدی به‌دست آورده است. رقیب اتریوم در هفت روز گذشته رشد پایدار و خوبی را تجربه کرده است. رکورد قبلی ارزش این ارز دیجیتال ۲۱۹ دلار بود که فقط در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۱ درصد رشد کرده است. رشد هفتگی این رمز ارز نیز بیش از ۱۸ درصد است.
 
در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار سولانا نزدیک به استیبل‌کوین تت است تا به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود. روز گذشته نیز سولانا موفق شد با عبور از کاردانو، جایگاه پنجم لیست را به خود اختصاص دهد.
 
یکی دیگر از رقبای اتریوم یعنی پولکادات نیز موفق شد سطح قیمتی جدیدی به‌دست بیاورد. این ارز دیجیتال روز دوشنبه سطح ۵۰ دلار را شکست و حال قیمت هر واحد آن برای اولین‌بار به کمی پایین‌تر از ۵۵ دلار رسیده است. رمز ارز بومی این شبکه‌ی بلاکچین، در هفته‌ی گذشته حدود ۲۰ درصد رشد کرده است.
 
ارزش هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۰/۳ درصد کاهش یافته است و قیمت فعلی آن ۶۳۲۰۲ دلار است. همان‌طور که قبلا اعلام کردیم، پادشاه ارزهای دیجیتال در ماه گذشته، سطح قیمتی جدید ۶۷۲۷۷ دلار را ثبت کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.