تلفن همراه

گوشی

November 8, 2021
11:16 دوشنبه، 17ام آبانماه 1400
کد خبر: 130177

شیائومی ۱۲ تاییدیه EEC را دریافت کرد؛ احتمال معرفی در آینده نزدیک

 
انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ۲۰۲۰ یا اوایل سال آینده میلادی از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند. حالا شیائومی ۱۲ تاییدیه EEC یا کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کرده که از احتمال معرفی‌اش در آینده نزدیک خبر می‌دهد. همچنین احتمالا سری شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام از راه برسد.
 
برخلاف مدل‌های قبلی، ظاهرا این سری همزمان با عرضه در چین، در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو با شماره مدل ۲۲۰۱۱۲۲G و ۲۲۰۱۱۲۳G تاییدیه EEC را دریافت کرده که از معرفی قریب الوقوع آن خبر می‌دهد.
 
علاوه بر این، شیائومی ۱۲ با شماره مدل ۲۲۰۱۱۲۲G نیز مراحل صدور گواهینامه BIS را پشت سر گذاشته که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند نیز برای عرضه در بازار هند، احتمالا با مدل‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس آماده می‌شود.
 
انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی به‌زودی وارد فاز تولید انبوه شوند و پس از آن شیائومی میکس ۵ نیز به آنها ملحق خواهد شد. مدل های پرو و اولترا نیز احتمالا اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهند شد.
 
شیائومی ۱۲ ظاهرا قرار است با نمایشگر منحنی و روزنه مخصوص دوربین سلفی در قسمت بالای نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد. موبایل جدید احتمالا با نمایشگر با رزولوشن ۲K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این دستگاه همچنین احتمالا به عنوان اولین گوشی جهان به اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌شود؛ تراشه‌ای که انتظار داریم در ۹ آذر معرفی شود.
 
همچنین انتظار می‌رود دستگاه جدید چینی‌ها مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل GN5 سامسونگ باشد. در کنار دوربین اصلی، دوربین‌های واید و فوق عریض نیز در ماژول دوربین پنل پشتی جای خواهند گرفت. گفته می‌شود شیائومی ۱۲ با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI با بهره‌مندی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی معرفی و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
درنهایت باید دید شیائومی، سری جدید پرچمداران خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی رونمایی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.