تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

November 10, 2021
14:33 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1400
کد خبر: 130278

عرضه رایگان پارچه تمیزکننده: سامسونگ دوباره اپل را به سخره گرفته است؟

 
سامسونگ در رقابت با اپل قصد دارد پارچه مخصوص تمیز کردن محصولات خود را به بازار عرضه کند ولی با این تفاوت که می‌خواهد آن را به ۱۰۰۰ نفر اولی که برای خرید اقدام می‌کنند، آن را رایگان هدیه بدهد تا عملکرد متفاوتی نسبت به اپل داشته باشد.
 
ماه گذشته اپل پارچه گران قیمت مخصوص تمیز کردن محصولات خود را با قیمت ۱۹ دلار معرفی کرد و کاربران نیز از خرید آن استقبال کردند تا جایی که موجودی آن به سرعت به اتمام رسید. حالا سامسونگ با هدف قرار دادن اپل می‌خواهد به ۱۰۰۰ نفری که برای خرید محصول مشابه اپل اقدام کنند، پارچه تمیز کننده را رایگان هدیه بدهد.
 
البته ظاهرا پیشنهاد عرضه پارچه تمیزکننده به صورت رایگان ظاهرا فعلا قرار است تنها در آلمان انجام شود. هنوز مشخص نیست این عرضه رایگان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا ممکن است کره‌ای‌ها در سال ۲۰۲۲ پارچه تمیزکننده را به فروش برسانند یا کماکان رویکرد عرضه رایگان را ادامه بدهند.
 
اپل ماه گذشته با معرفی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک جدید مجهز به تراشه آرم، از پارچه تمیزکننده نسبتا گران قیمت ۱۹ دلاری نیز برای تمیز کردن محصولات خود نیز رونمایی کرد.
 
براسسا اطلاعات منتشر شده از سوب گلکسی کلاب، سامسونگ محصول مشابه اپل را به ۱۰۰۰ نفر اولی که برای خرید آن ثبت نام کنند، به رایگان هدیه می‌دهد.
 
ابعاد این پارچه تمیزکننده ۲۰ در ۲۰ سانتی متر است و ابعاد بزرگتری نسبت به محصول اپل دارد. تبلیغات مربوط به این پارچه تمیز کننده تنها در آلمان به اشتراک گذاشته شده و کاربران سایر بازارها ظاهرا باید چند دلار برای خرید آن پرداخت کنند.
 
این نخستین بار نیست که اپل و سامسونگ چنین رویکردی را در پیش می‌گیرند.هنوز مشخص نیست این محصول جدید در سال ۲۰۲۲ با چه قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. باید دید آیا کاربران از پارچه تمیز کننده سامسونگ نیز همانند محصول اپل استقبال می‌کنند یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.