تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 10, 2021
15:06 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1400
کد خبر: 130285

پاسخ نصر تهران به اتحادیه فناوران: فایل صوتی با فیلم جلسه تفاهم را منتشر کنید

 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به گفته‌های رئیس اتحادیه فناوران رایانه در خصوص انکار تفاهم صورت گرفته میان این سازمان و اتحادیه برای پلمب نشدن محل فعالیت اعضای سازمان واکنش نشان داد و از این اتحادیه خواست تا فیلم جلسه را منتشر کنند و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
 
رئیس اتحادیه فناوران رایانه اعلام کرده بود که در جلسه برگزار شده میان اعضای صنف و اتحادیه، هیچ تفاهمی صورت نگرفته و سازمان صحبت‌های خود را تفاهم صورت گرفته تلقی کرده است.
 
حال روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در پاسخ به گفته رئیس اتحادیه فناوران از آنان خواسته تا به منظور رعایت شأن و احترام تمامی اعضای صنف و همچنین روشن شدن حقایق، فیلم کامل نشست مذکور را منتشر کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. بدون شک با چنین اقدامی صحت گفته‌های هر یک از طرفین مشخص شده و از حاشیه‌های بی‌مورد و تفرقه‌پراکنی در میان اعضای صنف جلوگیری خواهد شد.
 
فرجی در گفتگو خود با پیوست به این مورد اشاره کرده بود که تفاهم صورت گرفته میان اتحادیه و سازمان به اماکن اعلام شده بود اما با استعلام اماکن از اتحادیه این موضوع روشن شد حال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام می‌کند که  نشست‌های مشترک نمایندگان نصر تهران با پلیس اماکن، وزارت صمت و اتاق اصناف پیش از 17 شهریور و دیدار با اعضای اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ انجام شده و تمامی مستندات در این زمنیه موجود است. ضمن اینکه اخبار این دیدارها در پورتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اطلاع‌رسانی شده و در آرشیو قابل دسترسی است.
 
طبق توضیح نصر تهران در دوره‌ قبل نیز اتحادیه فناوران به ارسال اینگونه اخطارهای ناموجه برای شرکت‌های عضو سازمان اقدام کرده بود که با پیگیری سازمان نصر و گزارشات حراست سازمان موضوع متوقف شد.
 
اکنون با اقدام دوبار‌یه رئیس اتحادیه فناوران، تمام ارکان سازمان نصر جهت حل معضل ایجاد شده برای اعضای حقوقی خود ضمن مذاکره با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، ذیل قوانین موضوعه به‌صورت حقوقی این مسئله را تا حصول نتیجه‌ی نهایی پیگیری خواهد کرد.
 
در پایان نصر تهران اعلام کرده که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران این آمادگی را دارد تا در صورت عدم قبول اجابت دعوت به انتشار فیلم نشست مشترک با اعضای نصر تهران، تمامی مستندات خود در زمینه‌ی توافقات یاد شده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.