تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

November 10, 2021
16:41 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1400
کد خبر: 130295

سامسونگ انتشار بتای One UI 4 با اندروید ۱۲ را برای سری گلکسی نوت ۲۰ شروع کرد

 
مدت‌هاست سامسونگ بتای رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای سری گلکسی S21 منتشر کرده و حالا نوبت به کاربران گلکسی نوت ۲۰ رسیده تا بتوانند آن را امتحان کنند.
 
در حال حاضر کاربران در بریتانیا می‌توانند به بتای One UI 4‌ روی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دست پیدا کنند و انتظار می‌آورد در روزهای آینده کاربران در کشورهای مختلف قادر به نصب این رابط کاربری روی دستگاه‌شان باشند.
 
رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید ۱۲ است که چندین هفته پیش بصورت پایدار برای گوشی‌های سری پیکسل منتشر شد.
 
 
کاربران برای دسترسی به بتای One UI 4 باید از اپ Samsung Members استفاده کنند تا دستگاه‌شان در برنامه بتا ثبت شود. البته همانطور که می‌دانید، در نسخه‌های بتا با باگ‌های زیادی روبه‌رو هستیم و به همین دلیل بسیاری از کاربران از نسخه‌های بتا یا پیش نمایش روی دستگاه اصلی‌شان استفاده نمی‌کنند.
 
انتظار می‌رود در آینده نزدیک سامسونگ برنامه بتای سری گلکسی نوت ۲۰ را برای کشورهای دیگر هم کلید بزند و کاربران بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند.
 
دیروز در خبری گفته شد که بتای One UI 4 برای سری گلکسی S20 در ایالات متحده منتشر شده، اما پس از چندین ساعت اطلاعیه مربوط به دعوت کاربران برای پیوستن به این برنامه، ناپدید شد. با این حال انتظار می‌رود به‌زودی کاربران پرچمدارهای قبلی سامسونگ هم بتوانند این رابط کاربری را تجربه کنند.
 
سامسونگ تغییرات زیادی در جدیدترین رابط کاربری‌اش ایجاد کرده و برای مثال نشانگرهای امنیتی دوربین و میکروفن اندروید ۱۲ را به آن آورده تا کاربران روی حفظ حریم شخصی‌شان کنترل بیشتری داشته باشند. احتمالا اوایل سال آینده میلادی نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4.0 از راه می‌رسد و گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 هم با همین رابط کاربری معرفی و روانه بازار می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.