تلفن همراه

گوشی

November 13, 2021
10:45 شنبه، 22ام آبانماه 1400
کد خبر: 130345

فهرست احتمالی موبایل‌هایی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات

 
اطلاعات فاش شده از طریق منابع آگاه بازار نشان می‌دهد که چندین برند تولیدکننده زیرمجموعه BBK Electronics مانند اوپو، ریلمی و وان پلاس قصد دارند گوشی‌هایی با فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات معرفی کنند.
 
هم اکنون اوپو و ریلمی فناوری‌های شارژ سریع ۱۲۵ واتی خود را معرفی کرده‌اند. از طرفی دیگر، در حالی که شرکت‌هایی مانند شیائومی و iQOO گوشی‌هایی با فناوری شارژ ۱۲۰ وات را به بازار عرضه کرده‌اند، اوپو و ریلمی هنوز گوشی‌های خود با پشتیبانی از فناوری ۱۲۵ وات را معرفی نکرده‌اند. با این وجود، یکی از افشاگران آشنا به بازار اکنون ادعا کرده است که گوشی‌های ریلمی GT 2 پرو، سری Find X4، وان پلاس ۱۰ پرو، سری N اوپو و Reno 8 پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات بهره خواهند برد.
 
ریلمی GT 2 پرو
در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود گوشی ریلمی GT 2 پرو که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات بهره خواهد برد. اکنون با وجود اطلاعات جدید، می‌توان انتظار داشت که این گوشی نیز از شارژ سریع ۱۲۵ وات بهره ببرد.
 
علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که ریملی GT 2 پرو از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی S-AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی بالا بهره ببرد. در زیر کاپوت این گوشی احتمالا شاهد چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ خواهیم بود که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. در بخش دوربین نیز می‌توان انتظار سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را داشت.
 
از طرفی دیگر اوپو نیز در چند مدت آینده پیشرفت‌های زیادی را تجربه خواهد کرد. اطلاعات این گزارش علاوه بر اینکه ادعا می‌کند گوشی‌های Find X4 و X4 پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد، به گوشی جدید سری N و Reno8 پرو نیز با پشتیبانی از این فناوری اشاره دارد که سال آینده عرضه خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.