تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 13, 2021
16:28 شنبه، 22ام آبانماه 1400
کد خبر: 130370

نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی برگزار می‌شود

 
همزمان با بیست سالگی پارک فناوری پردیس، ششمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی، از ۶ الی ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این نمایشگاه آنلاین در چهار استان تهران، البرز، اصفهان و یزد برگزار می‌شود. در پنج دوره برگزار شده تا کنون بیش از ۸۰۰ شرکت حضور داشتند و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۸۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید داشتند و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شد و نتیجه آن استخدام بیش از ۵۰۰ نفر در شرکت‌ها بود.
 
از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای ششمین نمایشگاه استخدام و کارآموزی صدف، می‌توان به امکان ویژه‌‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفتگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به‌صورت تصویری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و… اشاره کرد.
 
امکان جذب دانشجویات و دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور، تسهیل و افزایش بازدهی فرایند جذب سرمایه‌های انسانی از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.
 
لازم به ذکر است در این دوره شرکت‌های پارک فناوری پردیس و دانش‌بنیان می‌توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند. کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا ۵ آذرماه از طریق سایت نمایشگاه کار اقدام کنند.
 
گفتنی است همواره یکی از دغدغه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است.
 
یکی از روش‌های پر کردن این خلا که در بسیاری از کشورهای دنیا معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به‌منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.