اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 14, 2021
16:29 یکشنبه، 23ام آبانماه 1400
کد خبر: 130402

پخش زنده جلسات کمیسیون مشترک حمایت از فضای مجازی مطالبه ملی است

 
 عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، پخش مستقیم جلسات این کمیسیون از سوی صدا وسیما را مطالبه ملی توصیف کرد.
 
 غلامرضا نوری قزلجه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره روند برگزاری جلسات کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، گفت: جلسات کمیسیون از ابتدای آغاز به کار در دو نوبت برگزار می‌شود و در چند جلسه ابتدایی ترکیب هیات رییسه انتخاب و بعد آیین نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضا رسید.
 
رییس فراکسیون مستقلین ولایی درباره پخش زنده جلسات این کمیسیون افزود: از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آیین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.
 
نوری قزلجه ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مورد بحث و حساسیتی که جامعه نسبت به آن دارد، پخش زنده جلسات کمیسیون یک مطالبه ملی است و  خوب است که صدا و سیما نسبت به پخش زنده آن از طریق یکی از شبکه‌های سراسری رادیویی یا تلویزیونی اقدام کند.
 
وی خاطرنشان کرد: البته این جلسات اکنون از طریق یک شبکه اینترنتی و یکی از صفحات مجازی خبرگزاری مجلس پخش می‌شود اما پخش آن از رسانه ملی خواست عموم مردم است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.