تلفن همراه

گوشی

November 15, 2021
11:33 دوشنبه، 24ام آبانماه 1400
کد خبر: 130419

دوربین شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا با همکاری لایکا ساخته می‌شود

 
سال‌هاست هواوی و لایکا با یکدیگر همکاری می‌کنند و حالا به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد برای دوربین یکی از بهترین پرچمدارهایش وارد همکاری با لایکا شود. طبق شایعه‌ای جدید، نتیجه این همکاری را در دوربین شیائومی ۱۲ اولترا می‌بینیم.
 
شایعات و گزارش‌های زیادی درباره پرچمدارهای بعدی شیائومی وجود دارد که اکثر آن‌ها به معرفی شیائومی ۱۲ در ماه آینده میلادی و به فاصله کوتاهی پس از معرفی اسنپدراگون ۸۹۸ اشاره می‌کنند. این تراشه کوالکام احتمالا در تاریخ ۹ آذر در رویداد Tech Summit 2021 معرفی خواهد شد. حالا اطلاعات جدیدی درباره نسخه اولترا این پرچمدار شیائومی منتشر شده است.
 
طبق گفته یکی از منابع دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station»، دوربین شیائومی ۱۲ اولترا با همکاری لایکا توسعه پیدا می‌کند. چنین موضوعی چندان عجیب نیست چرا که چندین ماه پیش گزارشی از احتمال همکاری لایکا با آنر، شیائومی یا شارپ خبر داده بود که البته گوشی شارپ Aquos R6 با دوربین ۱ اینچی لایکا معرفی شد.
 
 
Digital Chat Station تصویری از شیائومی می ۱۱ اولترا به اشتراک گذاشته که در کنار دوربین آن برند لایکا به چشم می‌خورد، بنابراین احتمالا دوربین نسل بعدی این گوشی هوشمند با همکاری لایکا توسعه می‌یابد.
 
در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره شیائومی ۱۲ اولترا نداریم، اما انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی از آن رونمایی شود. در گذشه شایعه‌ای از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این دستگاه خبر داده بود. همچنین انتظار می‌رود شیائومی این پرچمدارش را به دوربین پریسکوپی ۱/۱.۵ اینچی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز کند.
 
در نهایت باید منتظر استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولترا سونیک در پرچمدار بعدی شیائومی باشیم. این احتمال وجود دارد که از نظر طراحی، شاهد تفاوت چندانی میان شیائومی می ۱۱ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا نباشیم، البته تا زمانی که شیائومی ۱۲ معرفی نشود، نمی‌توانیم با اطمینان در این زمینه اظهارنظر کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.