اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

November 17, 2021
14:27 چهارشنبه، 26ام آبانماه 1400
کد خبر: 130507

برپایی دومین همایش بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت شاتل موبایل

 
دومین همایش بین المللی "شهر هوشمند، چالش ها و راهبردها" با حمایت شاتل موبایل در شهر شیراز برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با هدف حمایت از دستاوردهای جدید پژوهشی در حوزه هوشمند سازی و ارتقای سطح علمی و کاربردی پژوهشگران، در دومین همایش بین المللی شهر هوشمند که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در شهر شیراز برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
 
این همایش به بحث پیرامون موضوعاتی نظیر هوش مصنوعی و رباتیک، اینترنت اشیا، شبکه های نوین مخابرات، سازه و خانه های هوشمند، شهر هوشمند و … می پردازد و اپراتور شاتل موبایل با معرفی سیم‌کارت هوشمند خود به عنوان بستری مطمئن برای زیرساخت های ارتباطی شهر هوشمند، به تشریح زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این سیم‌ کارت و امکانات متمایز آن خواهد پرداخت.
 
گفتنی است شاتل موبایل تنها اپراتور ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند در کشور و تنها Full MVNO حقیقی است که امکان اتصال خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را دارد و به طور هوشمند هر لحظه شبکه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و همیشه بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه ۴G/۳G را برای مشترک فراهم می کند. هم‌زمان با پیاده سازی فاز جدید هوشمندی سیم‌کارت های شاتل موبایل راهکاری فراهم شده تا با شماره گیری کد دستوری #۸*۱*، امکان استعلام وضعیت اتصال شبکه رادیویی، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی سیم‌کارت در برخی استان ها برای مشترکین وجود داشته باشد که این پروژه در سراسر کشور در حال توسعه است.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.