بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 17, 2021
14:44 چهارشنبه، 26ام آبانماه 1400
کد خبر: 130512

نئوبانک «فردا» با همکاری مشترک های‌وب و بانک ایران‌زمین فعالیت خود را آغاز کرد

 
هلدینگ های‌وب با مشارکت بانک ایران زمین اقدام به تاسیس نئوبانکی با عنوان بانک هوشمند فردا کرده است. امضا این همکاری دو جانبه با حضور هیات مدیره طرفین و مدیران عامل بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب روز سه‌شنبه ۲۵ آبان انجام شد.
 
این پروژه شامل ۹۰ سرویس و ارائه ۴۰۰ خدمت به مشتریان است. روابط عمومی های وب در پاسخ به دیجیاتو درباره این همکاری گفت: «های وب به عنوان اولین شرکت حوزه تلکام به حوزه بانکداری ورود کرده و با رونمایی از مرکز نوآوری فردا، اقدام به رونمایی نئوبانک فردا کرده است.»
 
روابط‌عمومی های وب با اشاره به اینکه راه‌اندازی یک نئوبانک نیازمند همکاری با یک بانک است، به دیجیاتو گفت: «از همین رو اقدام به همکاری دوجانبه با بانک ایران‌زمین تا سه سال آینده کرده‌ایم. در مراحل بعدی نیز اپلیکیشن بانک فردا منتشر خواهد شد.»
 
مدیرعامل بانک ایران زمین نیز در مراسم روز سه‌شنبه، با بیان اینکه اولویت بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال خلق ارزش برای مشتریان است، این همکاری دوجانبه را در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان عنوان کرد.
 
«عبدالمجید پورسعید» در مراسم عقد قرارداد بین شرکت های آوا متعلق به ایران زمین و های وب (داده گستر عصر نوین) در راستای ارائه خدمات مالی و بانکی با محوریت بانکداری دیجیتال، گفت: «این امکان فراهم شده است که سرویس های بانکی را در یک نئو‌بانک پیاده سازی کنیم و بر اساس بستری که ایجاد شده است بتوانیم خدماتی را به مردم ارائه دهیم که ارزش افزوده فراوانی دارد.»
 
 
«ایمان میری» مدیرعامل شرکت های وب نیز در بخش دیگری از مراسم همکاری دوجانبه گفت: «شرکت های وب با همکاری بانک و با رعایت چارچوب های بانک مرکزی و با نوآوری این موضوع را محقق خواهد کرد. به طور حتم با توجه به ظرفیت ها و استراتژی های تعریف شده در خصوص حضور در بازار کسب و کار از ایده‌های جدیدی رونمایی خواهد شد.
 
«مجتبی شیروانی»، قائم مقام بانک ایران زمین نیز با اشاره به اینکه دستیابی به بانکداری دیجیتال یک گام موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان است، گفت: «بانک ایران زمین چندین سال پیگیر این ایده بوده است، به طوری که در آغاز مطالعات و تحقیقات در این خصوص، هنوز هیچ بانکی مفهوم واقعی بانک دیجیتال را نمی شناخت.»
 
«فرهاد اینالویی»، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین نیز درباره این همکاری گفت: «مفهوم بانک دیجیتال به معنای یک بانک کاملا مکانیزه به همراه شعب و ادارات مرکزی و تمامی خدمات بانکی است و نئوبانک گزیده ای از خدمات پرمصرف و ضروری بانک است که در اختیار مشتری قرار می گیرد. ارتباط مشترک بانک و شرکت های وب موجب ارائه سرویس های پایه و خدمات مطلوب به مشتری خواهد شد که ارزشمند است.»
 
نئوبانک فردا خود را به عنوان «اولین نئوبانک واقعی» معرفی کرده است در حالی که پیش از این بانک سامان، «بلوبانک» و بانک خاورمیانه «بانکینو» را به عنوان نئوبانک‌های خود ارائه داده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.