تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

November 18, 2021
12:11 پنجشنبه، 27ام آبانماه 1400
کد خبر: 130542

هواوی از ساعت هوشمند، تبلت جدید، کامپیوتر رومیزی و عینک VR رونمایی کرد

 
هواوی در جریان رویدادی در چین از چند محصول جدید از جمله ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی واچ GT Runner، تبلت میت بوک E تبدیل شدنی دو در یک، کامپیوتر رومیزی میت استیشن ایکس و عینک واقعیت مجازی Glass 6DoF رونمایی کرد.
 
ساعت هوشمند GT Runner
پس از معرفی سری هواوی واچ GT 3 در ماه اکتبر، هواوی از ساعت هوشمند اسپورت جدیدی با نام هواوی واچ GT Runner رونمایی کرد که با وزن ۳۸.۵ گرمی که دارد سبک‌تر از هواوی واچ GT 3 پرو با وزن ۶۳ گرم است.
 
ساعت هوشمند جدید با ضخامت ۴۶ میلی‌متر و نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴۳ اینچی AMOLED عرضه می‌شود و مجهز به ماژول ضربان قلب نوری Huawei TruSeen 5.0، پایش  SpO2 و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی است.
 
این ساعت هوشمند دارای ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده از اتصال NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای میکروفون و اسپیکر داخلی بوده و با استاندارد ۵ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است. طول عمر باتری ساعت هوشمند با یک بار شارژ ۱۴ روز برآورد شده است.
 
هواوی واچ  GT Runner در ترکیب رنگ خاکستری و مشکی با قیمت ۲۱۸۸ یوان (۳۴۳ دلار) به فروش می‌رسد.
 
 
هواوی میت بوک  E
هواوی میت بوک E در واقع تبلت تبدیل شدنی دو در یک است که سیستم عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند و از چیپست‌های ۱۱۱ هسته‌ای i5 و i7 اینتل و گرافیک Iris X اینتل پشتیبانی می‌کند. تمامی نسخه‌ها از نمایشگر ۱۲.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی از هواوی M-Stylus بهره می‌برند.
 
دستگاه جدید با رم ۸/۱۶ گیگابایتی LPDDR4x و‌SSDهای ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe عرضه می‌شود و مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی ودوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی است. این تبلت مجهز به  باتری ۴۲ وات ساعتی، چهار اسپیکر و چهار میکروفون است.
 
مدل core i5 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند با قیمت پایه  ۵۹۹۹ یوان (۹۴۰ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه قدرتمندتر Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه کلید و قلم M-Pencil با قیمت ۸۶۹۹ یوان (۱۳۶۵ دلار) به فروش می‌رسد.
 
 
هواوی میت استیشن ایکس
سیستم کامپیوتر رومیزی هواوی MateStation X  نیز از نمایشگر LCD بزرگ ۲۸.۲ اینچی IPS با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌های AMD Ryzen 5 5600H / Ryzen 7 5800H و گرافیک رادئون بهره می‌برد و مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی M.2 NVMe است.
 
سیستم کامپیوتر رومیزی هواوی از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کند. هواویMateStation X  با پردازنده  Ryzen 5 5600H با قیمت پایه ۹۹۹۹ یوان (۱۵۷۰ دلار) و نسخه دیگر با پردازنده Ryzen 7 5800H با قیمت پایه  ۱۱۹۹۹ یوان (۱۸۸۰ دلار) به فروش می‌رسد.
 
 
عینک هوشمند هواوی  VR Glass 6DoF
هواوی همچنین از هدست واقعیت مجازی  Glass 6DoF رونمایی کرد که هدست با دو کنترلر است و از نمایشگر LCD دوتایی  ۲.۱ اینچی با وضوح تک چشمی ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و وضوح تصویر دو چشمی ۳۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد.
 
وزن این هدست ۱۸۸ گرم است و میدان دید ۹۰ درجه دارد. این دو لنز برای کاربرانی که نزدیک بینی تا ۷.۰۰- دارند قابل تنظیم است.
 
هدست هواوی  VR Glass 6DoF با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۲۷ دلار) به فروش می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.