تلفن همراه

گوشی

November 21, 2021
14:23 یکشنبه، 30ام آبانماه 1400
کد خبر: 130620

شیائومی ۱۲ احتمالا در تاریخ ۲۵ آذر معرفی می‌شود

 
رویداد بعدی شیائومی باید در ماه آینده میلادی برگزار شود و حالا طبق گزارشی جدید، این رویداد در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) برگزار خواهد شد. در این مراسم احتمالا شاهد رونمایی از گوشی شیائومی ۱۲ به همراه محصولات دیگری خواهیم بود.
 
طبق این گزارش، ظاهرا شیائومی می میکس فولد به‌روز شده هم در این مراسم حضور خواهد داشت و علاوه بر آن، MIUI 13 هم معرفی می‌شود؛ رابط کاربری که ظاهرا هم اکنون برای ۹ گوشی شیائومی و ردمی آماده انتشار است.
 
تاکنون گزارش‌های بسیاری از شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و اولترا منتشر شده، اما ظاهرا نسخه‌های پرو و اولترا در مراسم بعدی این غول چینی جایی نخواهند داشت. بنابراین احتمالا در اوایل ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از شیائومی ۱۲ پرو و اولترا خواهیم بود و البته انتظار می‌رود نسخه استاندارد این سری هم در چنین زمانی برای بازار جهانی معرفی شود.
 
طبق شایعات، شیائومی ۱۲ از یک نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی بالا و وضوح ۲K بهره می‌برد. تراشه دستگاه اسنپدراگون ۸ Gen 1 خواهد بود و پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی برای آن درنظر گرفته می‌شود. در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.
 
 
شیائومی می‌خواهد با عرضه محصولات جدیدش، در بازار گوشی‌های هوشمند چین حرف اول را بزند. به گزارش کانالیس، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نزدیک به ۷۸.۸ میلیون گوشی هوشمند در چین فروخته شده که ۵ درصد کمتر از سال ۲۰۲۰ است.
 
شرکت ویوو با ۲۳ درصد رتبه نخست را دارد و پس از آن اوپو با ۲۱ درصد و آنر با ۱۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شیائومی با ۱۴ درصد در جایگاه چهارم خودنمایی می‌کند. بنابراین ظاهرا این کمپانی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین برند در چین، راه طولانی در پیش دارد. با این حال شیائومی نشان داده که می‌تواند در مدت کوتاهی فروش محصولاتش را افزایش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.