اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

November 23, 2021
12:18 سه شنبه، 2ام آذرماه 1400
کد خبر: 130688

اینستاگرام امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید را آزمایش می‌کند

 
در حالیکه بسیاری از کاربران اینستارگرام امکان اضافه کردن موسیقی به استوری را در اختیار دارند، این پلتفرم در حال آزمایش قابلیت اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید است.
 
برای شروع، امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید در دسترس تعداد محدودی از کاربران هندی و برخی دیگر از موقعیت‌های مکانی قرار می‌گیرد و پس از انجام بررسی‌های ‌لازم، احتمالا اینستاگرام قابلیت مذکور را در دسترس کلیه کاربران خود قرار خواهد داد.
 
در این صورت کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می‌توانند میلیون‌ها محتوای صوتی را به پست‌هایی که از طریق فید منتشر می‌کنند، اضافه کرده و تجربه کاربری بهتری را در اختیار داشته باشند.
 
همان‌طور که گفته شد، این قابلیت در حال حاضر در دسترس تعداد محدودی از کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است و این کاربران در هنگام انتشار پست در فید با گزینه جدید اضافه کردن موسیقی روبرو می‌شوند و می‌توانند چند ثانیه از آهنگ موردنظر خود را به پست اضافه کنند که عملکردی مشابه استوری اینستاگرام دارد.
 
البته باید درنظر داشته باشید با توجه به اینکه این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش و تنها به صورت محدود منتشر شده، ممکن است به سرعت در دسترس بقیه کاربران قرار نگیرد و یا حتی از سوی اینستاگرام انتشار چنین قابلیتی منتفی شود.
 
 
اینستاگرام روی تغییرات دیگری نیز کار می‌کند. اکانت‌های جعلی و اسپم همواره برای شبکه‌های اجتماعی بزرگی مثل اینستاگرام مشکل‌ساز بوده‌اند و اواخر آبان ماه این شرکت اعلام کرد برای جلوگیری از این مشکل در حین ثبت نام از کاربران جدید می‌خواهد با یک ویدیوی سلفی هویت خود را تایید کنند. البته متا (فیسبوک سابق) قول داده که ویدیوهای دریافتی هرگز روی اینستاگرام منتشر نمی‌شوند و ظرف ۳۰ روز حذف خواهند شد.
 
حال باید دید این شبکه اجتماعی چه زمان امکان اضافه کردن موسیقی را به پست‌های فید در دسترس همه کاربران قرار می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.