اپراتورها

تلفن همراه

November 29, 2021
11:42 دوشنبه، 8ام آذرماه 1400
کد خبر: 130865

محمودزاده : ساماندهی پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۰صورت می گیرد

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در طی سفر به استان یزد در جمع مسئولان و مدیران مخابرات منطقه یزد اظهارداشت : با برنامه ریزی مناسب تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین شرکت مخابرات ایران ساماندهی می شود.
 
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمودزاده ، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب با تاکید برضرورت تکریم بازنشستگان از تلاش مدیران مناطق مخابراتی کشور به جهت پیگیری پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته تقدیر و تشکر کرد و از سایر مدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند و قطعا با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده روند وصول مطالبات سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
وی از حضور در استان یزد و در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد ابراز خرسندی کرد و افزود: تلاش و سختکوشی مردم استان یزد زبانزد مردم کشور است و نتایج آن نیز به خوبی در مجموعه مخابرات منطقه آشکار است.
 
همچنین در این دیدار، مهندس لطفعلی معاون پشتیبانی و زنجیره تامین، مهندس خلیلی معاون شبکه ، مهندس بید خام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز دکتر محمود زاده را همراهی میکردند که با حضور در جمع مدیران مخابرات منطقه یزد به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست پاسخ دادند.
 
زارع مدیر مخابرات منطقه یزد نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک گرامی داشت هفته بسیج، به تشریح آخرین وضعیت شاخص های مخابرات منطقه یزد پرداخت .
 
بر اساس این خبر ، پیش از این نشست دکتر محمود زاده و هیئت همراه به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی از سالنهای داخلی کارخانه کابل شهید قند ی یزد بازدید و در نشستی در جمع مسئولان شهید قندی حضور پیدا کردند.
 
در این دیدار رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص حمایت از صنایع داخلی اظهار داشت: تقویت صنایع داخلی در گرو تولید بیشتر و استفاده از این تولیدات در بازار داخلی و صادرات آن می باشد و یکی از آفات رشد تولیدات داخلی ورود غیر متعارف و عرضه کالاهای مشابه خارجی است و خوشبختانه شرکت مخابرات نیز در شرایط فعلی جامعه تا حد ممکن وابستگی خود را از صنایع خارجی کم کرده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.