اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

November 29, 2021
11:58 دوشنبه، 8ام آذرماه 1400
کد خبر: 130866

اجرای حکم اشکان میرآرمندهی مدیرعامل دیوار فعلا متوقف شد

 
 
رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات از درخواست وزیر ارتباطات برای بررسی مجدد پرونده مدیرعامل دیوار خبر داد و خبرگزاری ایرنا نیز اعلام کرد رئیس قوه قضاییه این دستور را صادر کرده است. بدین ترتیب اجرای حکم حبس مدیرعامل دیوار تا زمان صدور رای مجدد، متوقف شد.
 
به گزارش پیوست به دنبال صدور حکم قطعی حبس برای اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل دیوار به دلیل منتشر شدن نوعی از آگهی روی این پلتفرم، اعتراضات بسیاری از سوی تشکل‌های صنفی و استارت‌آپ‌های مختلف صورت گرفت. اکنون رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر داده است که با پیگیری وزیر ارتباطات اجرای این حکم فعلا منتفی شده و با دستور رئیس قوه قضاییه پرونده اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار مجددا بررسی خواهد شد.
 
جمال هادیان زواره، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اکانت شخصی خود در توییتر نوشت: « وزیر ارتباطات از زمان اطلاع از پرونده مدیرعامل دیوار پیگیر موضوع هستند و از رئیس محترم قوه قضاییه، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری برای بررسی مجدد این حکم را درخواست کرده‌اند. هر چند طبق شنیده‌ها رئیس قوه قضاییه هم از ابتدای اعلام این خبر شخصا پیگیر موضوع هستند.»
 
 
هادیان در توییت دیگری نوشته است: «پلتفرم‌های بومی سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که باید از آنها حمایت کرد و وزارت ارتباطات خود را ملزم به حمایت از آنها می‌داند.»
 
خبرگزاری ایرنا نیز اعلام کرده است محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه دستور بررسی مجدد پرونده اشکان آرمندهی مدیرعامل پلتفرم دیوار را صادر کرده است. آرمندهی به ۳ ماه و یک روز حبس قطعی محکوم شده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.