اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

December 7, 2021
16:23 سه شنبه، 16ام آذرماه 1400
کد خبر: 131140

اینستاگرام برای حفاظت از نوجوانان در کنگره آمریکا شهادت می دهد

 
اینستاگرام اعلام کرد درباره محتوایی که به نوجوانان توصیه می‌شود، سختگیرانه تر برخورد می‌کند و اگر این گروه از کاربران برای مدتی طولانی روی موضوع خاصی تمرکز کنند به آنها هشدار می‌دهد.
 
 به نقل از رویترز، این شبکه اجتماعی دریک پست وبلاگی از مجموعه ای از تغییرات برای کاربران نوجوان خبر داد. در این میان قرار است آدام موسری مدیر اینستاگرام فردا در کنگره حاضر شود و درباره حفاظت از کودکان شهادت دهد.
 
اینستاگرام و متا (شرکت مادر آن) به دلیل چالش‌هایی که ممکن است این سرویس برای سلامت ذهنی و ایمنی آنلاین به وجود آورد، تحت تحقیقات گسترده هستند.
 
موسری نیز در پستی در اینستاگرام نوشت قابلیت تگ یا منشن کردن نوجوانان در عکس مربوط به حساب‌های افرادی که آنها را فالو نمی‌کنند، حذف شده است. به گفته او از ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ میلادی کاربران نوجوان اینستاگرام می‌توانند محتوا را به طور انبوه حذف کنند.
 
به گفته او اینستاگرام مشغول بررسی قابلیت‌های کنترلی است تا محتوای مخرب یا حساسی که از طریق قابلیت جستجو، هشتگ ها، ویدئوهای کوتاه «ریلز» و گزینه حساب‌های کاربری پیشنهادی به نوجوانان توصیه می‌شود را محدود کند.
 
همچنین در این پست اشاره شده اینستاگرام قابلیت «Take a Break» را در آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا ارائه می‌کند. این ویژگی پس از مدت زمان خاصی استفاده از اپ به افراد یادآوری می‌کند، استراحت کنند.
 
طبق گزارش‌ها این شبکه اجتماعی در مارس سال آینده نخستین ابزارهای خود برای والدین را فراهم می‌کند تا آنها بتوانند مدت زمانی که فرزندانشان در اپ سپری می‌کنند را رصد و محدودیت زمانی وضع کنند.
 
ماه گذشته گروهی از دادستان‌های کل ایالت مختلف اعلام کردند تحقیقاتی درباره ترویج اینستاگرام برای کودکان با وجود آسیب‌های احتمالی آن آغاز کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.