تلفن همراه

فناوری

گوشی

December 12, 2021
14:48 یکشنبه، 21ام آذرماه 1400
کد خبر: 131289

گلکسی S21 FE 5G اواسط دی ماه معرفی می‌شود: مشخصات و رندرهای جدید

 
گلکسی S21 FE 5G تاکنون به دفعات در گزارش‌ها دیده شده و دیگر زمان زیادی باقی نمانده تا این گوشی معرفی شود. حالا در جدیدترین گزارش اعلام شده که این دستگاه ۱۴ دی از راه می‌رسد و اکنون مشخصات فنی و رندرهای جدیدی از این محصول در دست داریم.
 
بر طبق جدیدترین شایعات، گلکسی S21 FE 5G نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع داینامیک امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این گوشی مثل سایر اعضای خانواده S21 دوربین سلفی خود را که یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است، درون حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش قرار داده است.
 
 
موبایل سامسونگ در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که نسخه طرفداری S21 با اندروید ۱۲ به بازار می‌آید.
 
 
گلکسی S21 FE 5G با جدیدترین قطعات از راه می‌رسد
قلب تپنده این تلفن هوشمند اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. سامسونگ دو پیکربندی از S21 FE 5G عرضه می‌کند که شامل مدل دارای ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سیمی سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
 
 
گفته شده که گلکسی S21 FE 5G با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار می‌آید اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ قیمت پایین‌تری را تعیین کند تا راه برای ورود سری گلکسی S22 باز شود. به هر ترتیب زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه باقی نمانده و تا چند هفته دیگر می‌توانیم این تلفن هوشمند را که مدت‌هاست عرضه آن به تعویق افتاده ببینیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.