رسانه‌های اجتماعی

December 13, 2021
16:59 دوشنبه، 22ام آذرماه 1400
کد خبر: 131336

وزیر ارتباطات به اینستاگرام پیوست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشته چند ماه از آغاز حضور در راس این وزارتخانه به شبکه‌های اجتماعی داخلی و نیز اینستاگرام پیوست.
 
 
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «سید جمال هادیان» مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر از پیوستن «عیسی زارع پور» به شبکه های اجتماعی خبر داد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشت چهار ماه از ریاستش در این وزارتخانه به برخی شبکه‌های اجتماعی پیوست.
 
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه‌داد: ‌هفتمین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی پیوسته است.
 
از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی که عیسی‌زارع‌پور عضو آن شده است می‌توان به پیام‌رسان‌های گپ، سروش، ایتا، بله و سوپر اپلیکیشن روبیکا اشاره کرد. همچنین در بین شبکه‌های خارجی او فقط در اینستاگرام و لینکدین عضو شده است.
 
169274309.jpg
 
زارع‌پور، وزیر ارتباطات پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که چندان اهل رسانه نیست.
 
وی افزود: من در شبکه‌های اجتماعی هستم، اما ترجیح می‌دهم که وزیر ارتباطات و وزیر برقراری ارتباطات مردم با یکدیگر باشم تا وزیر رسانه. من واقعا وقتش را ندارم. البته برای کارهای خانوادگی و کارهای مربوط به دانشجویانم در دانشگاه کاملا آنلاین هستم.
 
همچنین او در گفت‌وگویی دیگر در مورد اینکه چرا در توئیتر عضو نمی‌شود گفته بود: در شبکه‌ای که از نظر قانون استفاده از آن ممنوع است، عضو نخواهد شد.
 
از سوی دیگر زارع‌پور اعلام کرده بود که اینکه از وی توقع برود در شبکه‌های اجتماعی حضور رسمی داشته باشد و به همه کامنت‌ها پاسخ بدهد توقع بالایی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.