تلفن همراه

گوشی

December 14, 2021
11:39 سه شنبه، 23ام آذرماه 1400
کد خبر: 131345

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگ رم معرفی می‌شود

 
اپل مطابق معمول نسل آینده پرچمداران خود را در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ روانه بازار می‌کند. حالا یک تحلیل‌گر در گزارشی مدعی شده که خانواده آیفون ۱۴ شامل دو مدل ۶.۱ اینچی و دو مدل ۶.۷ اینچی خواهد بود. مدل‌های پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت حافظه رم از راه می‌رسند.
 
«جف پو» تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities در یادداشت جدیدی اعلام کرده که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس دوربین سه‌گانه‌ای خواهند داشت که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی است. پو همچنین انتظار دارد که آیفون ۱۴ پرو ۲ گیگابایت بیشتر از آیفون ۱۳ پرو حافظه رم داشته باشد.
 
اگرچه این اطلاعات با پیش‌بینی‌های قبلی «مینگ-چی کو» تحلیل‌گر شرکت TF International Securities همخوانی دارد، اما احتمالش پایین است که بقیه انتظارات جف پو به واقعیت بدل شود. او می‌گوید مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ هم به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند. در حالی که «راس یانگ» تحلیل‌گر صنعت نمایشگرها قبلا گفته بود آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس همچنان با پنل ۶۰ هرتزی تولید می‌شوند.
 
 
آیفون ۱۴ با مدل پایه ۶۴ گیگابایتی
پو می‌گوید مدل پایه آیفون ۱۴ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، این در حالی است که سری آیفون ۱۳ در مدل پایه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تحلیل‌گر در گذشته سابقه ضد و نقیضی در زمینه شایعات اپل داشته است. برای مثال او به درستی گفته بود که مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی و آیپد پرو جدید با نمایشگر Mini-LED در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند، اما به اشتباه باور داشت که هوم‌پادی با دوربین حسگر سه بعدی در سال ۲۰۱۹ به بازار می‌آید.
 
چند روز پیش نشریه The Elec در گزارشی مدعی شد که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس برای دوربین سلفی به جای ناچ از یک حفره کوچک استفاده خواهند کرد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، اپل می‌تواند فضای بیشتری را بر روی نمایشگر ارائه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.