تلفن همراه

گوشی

December 18, 2021
15:38 شنبه، 27ام آذرماه 1400
کد خبر: 131478

گلکسی S22 اولترا با وجود دوربین مشابه نسل قبل، کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت

 
به گفته یکی از منابع موثق حوزه فناوری، کاربران گلکسی S22 اولترا سامسونگ با وجود دوبین مشابه نسل قبل، به علت استفاده از تراشه جدید می‌توانند عکس‌های بسیار باکیفیت‌تری بگیرند.
 
سخت‌افزار مربوط به دوربین گلکسی S22 اولترا نسبت به نسل قبلش تغییرات زیادی نخواهد داشت و انتظار می‌رود سامسونگ برای پرچمدار آینده‌اش، همچنان از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره ببرد. با این حال، Ice Universe در توییتر ادعا می‌کند که استفاده از پردازشگر بهبود یافته مانند اگزینوس ۲۲۰۰ (یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱) باعث می‌شود تا این گوشی عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کند.
 
انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند. تاکنون جزئیات رسمی بسیار کمی درباره آن‌ها منتشر شده اما پرچمداران آینده این غول فناوری کره‌ای یکی از خبرسازترین دستگاه‌های بازار موبایل در چند وقت گذشته بوده‌اند.
 
در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که گلکسی S22 اولترا احتمالا با نام گلکسی S22 نوت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که دلیل آن وجود شکاف اختصاصی برای نگهداری از قلم S Pen عنوان شده است.
 
مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا
 
اگر شایعات منتشر شده درباره این گوشی‌ها صحت داشته باشند، این پرچمدار می‌تواند با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل یک یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده،‌ نسخه اولترا سری گلکسی S22 در دو مدل با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و مدل دیگری با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.
 
درباره قیمت این گوشی نیز گزارش‌های مختلفی منتشر شده‌اند که طبق آن‌ها، سامسونگ نسل جدید پرچمدارهای خود را با قیمتی مشابه نسخه‌های قبلی روانه بازار خواهد کرد. در همین راستا به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر گوشی هوشمندی با قیمت پایه ۷۹۹ دلار باشند.
 
تا زمان معرفی رسمی سری گلکسی S22 باید منتظر انتشار گزارش‌‎های غیررسمی و رسمی درباره این گوشی‌های هوشمند باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.