اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 18, 2021
15:51 شنبه، 27ام آذرماه 1400
کد خبر: 131483

افرانت، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد

افرانت ارائه دهنده خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا مانند خدمات ابری، خدمات دیتاسنتر، شبکه توزیع محتوا، خدمات پرسرعت به سازمان‌ها و کسب‌ وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور؛ برای دومین سال متوالی در جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره شد.
به گزارش روابط عمومی افرانت، از آنجا که افرانت با  تلاش های بی شائبه در کسب و کار و در نظر گرفتن سلایق مصرف کنندگان، رضایت مشتری و نوآوری، محبوبیت را سرلوحه خود قرار داده در این دوره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار به عنوان مطمئن‌ ترین و امن‌ ترین ارایه دهنده‌ خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران سال 1400 انتخاب شد. 
در مراسم پایانی و اهدای جوایز این دوره از جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار که عصر روز دوشنبه، 22 آذر ماه و با رویکرد معرفی وتجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی وخدماتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد؛ افرانت با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته، به سبب سرمایه‌گذاری مناسب، پوشش گسترده و تبدیل‌شدن به قطب دیتاسنتر تجاری در کشور، ارائه خدمات دیتاسنتر و Cloud در تراز جهانی، رعایت حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات مشتریان، جلب اعتماد، افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و ارائه خدمات متنوع مبتنی بر بهترین تجارب جهانی در راستای تضمین الزامات مشتری؛ موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره از جشنواره یکصد واحد مشتری مدار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.