اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

December 21, 2021
16:44 سه شنبه، 30ام آذرماه 1400
کد خبر: 131592

تله کام با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» برگزار می شود

 
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰) با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار برگزار می شود.
 
 نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی ها در فضایی به وسعت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع با حضور شرکت‌های زیرساختی این حوزه و در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B۲B، با شعار «مخابرات؛ تحول دیجیتال و توسعه پایدار» دوم تا پنجم دی ماه جاری برگزار می‌شود.
 
در این نمایشگاه فعالان و دست اندرکاران و شرکت‌های حوزه مخابرات و فناوری‌های ارتباطی پس از یک وقفه دوساله ناشی از پاندمی جهانی کووید ١٩ در قالب مشارکت یا بازدید حضور خواهند داشت.
 
آن طور که از شعار این نمایشگاه نیز بر می‌آید صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال است و تحول در این عرصه در نهایتاً به توسعه پایدار خواهد انجامید.
 
از سوی دیگر حوزه ICT در عصر حاضر موتور محرکه و پویایی بخش کلیه بخش‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی است و از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و برگزاری این رویداد نمایشگاهی می‌تواند به تسریع در حرکت این موتور بیانجامد.
 
همزمان با نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و ارائه‌هایی از متخصصین و حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها در برنامه قرار دارد.
 
نمایشگاه تلکام با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از دوران دوساله کرونا با رویکرد تخصصی برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.