تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 23, 2021
12:26 پنجشنبه، 2ام دیماه 1400
کد خبر: 131644

تشریح رویکردهای سامسونگ در نمایشگاه CES 2022: نوآوری برای یک عصر جدید

WhatsApp Image 2021-12-23 at 12.17.03.jpeg
نمایشگاه CES 2022 از روز ۱۵ دی (پنجم ژانویه) در شهر لاس‌وگاس آمریکا شروع به کار می‌کند. این نمایشگاه مطابق هر سال میزبان محصولات و فناوری‌های جدید خواهد بود. یک روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه امسال، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ به عنوان سخنران اصلی مراسم پیش از بازگشایی CES 2022، رویکردهای کلی این شرکت را معرفی می‌کند. جی‌اچ هان، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ در سخنرانی خود که «با هم برای فردا» نام دارد به نقش سامسونگ برای کمک به حفظ پایداری زمین و ارتقای کیفی زندگی ساکنان می‌پردازد. 
مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ طی یادداشتی که در وبسایت این شرکت منتشر کرده، جزئیات بیشتری را از رویکردهای سامسونگ در نمایشگاه امسال تشریح کرده است که در ادامه آن را می‌خوانیم.
 
اهمیت با هم بودن
اتفاقاتی که در طول چند سال اخیر پشت سر گذاشتیم باعث شد تا اهمیت «با هم بودن» و نزدیک‌تر شدن به دوستان و خانواده‌مان را بیشتر از همیشه درک کنیم. در این دوران جدید همگی متوجه شدیم که نوآوری دیگر نمی‌تواند با رویکردی «یکسان و هم‌اندازه برای همه» کاربرد داشته باشد. محصولات شخصی‌سازی شده و فضاهای سفارشی در زمان حاضر مهم‌تر از قبل شده‌اند. همینطور ارتباطات و تجربیاتی که فناوری به ما ارائه می‌دهد. 
تجربه‌ها و فعالیت‌های ما در خانه ارزش و اهمیت بالایی پیدا کردند و تکنولوژی و محصولات آن دیگر ابزارهای مفید و کاربردی صرفا برای انجام کارها نیستند و به راهکاری ضروری برای کمک به زندگی دوستان، خانواده و سرگرمی‌های ما تبدیل شده‌اند.
همین تغییر و تحول ما را بر آن داشت تا به دنبال راهکارهای مناسبی برای ارتقا سطح شخصی‌سازی محصولات خود باشیم. ما در سامسونگ باور داریم که گجت‌ها و ابزارهایی که دارید از گوشی‌های هوشمند و لوازم خانگی تا نمایشگرها، همگی باید بازتابنده سبک‌زندگی، علایق و سلایق مختص شما باشد. این مجموعه منسجم و یکپارچه می‌تواند ضمن آسان‌تر کردن زندگی، انجام کارهای بیشتر را برای شما ممکن کند.
به همین دلیل بود که ما در اوایل این ماه یک تغییر عمده را در سازمان خود به همگان اعلام کردیم. تغییری که با هدف ارتقا هم‌افزایی بین محصولات و خدمات ما صورت گرفت. در این ساختار جدید همه لوازم الکترونیکی مصرفی ما، از تلویزیون و لوازم خانگی گرفته تا گوشی‌های هوشمند زیر یک سقف بزرگتر جمع می‌شود که با رویکردی جدید و در راستای ایجاد تجربیات سودمند از طریق نوآوری خلق شده است.
چشم‌انداز سامسونگ برای آینده تنها محدود به اتصال دستگاه‌ها نیست. اتصال مجدد با سیاره‌مان و ایجاد تاثیرات مثبت، بخش جدایی‌‌ناپذیر از برنامه‌های ماست. سامسونگ به عنوان رهبر بازار جهانی لوازم الکترونیکی مصرفی، حفاظت و مراقبت از محیط زیست و نقش‌آفرینی برای ساخت آینده‌ای بهتر را به عنوان وظیفه خود قلمداد می‌کند. به همین دلیل لازم است تا «رهبری نوآوری» ما با پیشگامی «در نوآوری پایدار» هماهنگ و سازگار شود.
 
خلق تجربیات شخصی‌سازی ‌شده
فرهنگ نوآوری در سامسونگ بیش از هر چیز ریشه در رفع محدودیت‌ها و شکستن موانع زیادی دارد که بر سر راه‌مان قرار داشت. حالا سامسونگ برای عصر جدیدی نوآوری می‌کند که می‌خواهد فناوری را با نیازهای شما سازگار و انعطاف‌پذیر سازد.
در جریان نمایشگاه CES، آخرین نوآوری‌ها و تجربیات ما را خواهید دید از جمله محصولاتی که به شما امکان می‌دهد تا در هر جایی به تماشای تلویزیون‌ بنشینید و هر منظر‌ه‌ای را به یک اثر هنری تبدیل کنید. همچنین تجربه بازی نیز ساده‌تر، فراگیرتر و کم‌ دردسرتر می‌شود. از آنجایی که هر شخصی سلیقه و سبک زندگی منحصربه‌فرد خود را دارد، ما تصمیم داریم که این امکان را در دسترس شما قرار دهیم تا بتوانید محصولات شخصی‌سازی شده خود را داشته باشید.
آینده جدید محصولات شخصی‌سازی شده و قابل سفارش پیش‌روی ما قرار دارد و من بسیار مشتاقم که چگونگی حضور لوازم خانگی، گوشی‌های تلفن همراه و نمایشگرهای ما در هر جا و مکانی را به شما نشان دهم.
 
اتصال یکپارچه 
ما در سامسونگ دنیایی را ترسیم می‌کنیم که در آن تکنولوژی براساس سبک‌زندگی و نیازهای هر مصرف‌کننده‌ای شخصی‌سازی شده است. اتصال یکپارچه یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف است. در نمایشگاه CES اطلاعات بیشتری در مورد همکاری خود با کارشناسان و شرکای این صنعت به منظور خلق یک تجربه متصل و پیشرفته، با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
ما باور داریم که یک اکوسیستم باز و ایمن می‌تواند بهترین تجربه را برای کاربران‌مان فراهم کند و این آزادی عمل را به شما دهد که طراحی‌های مطابق با سبک‌ زندگی منحصربه‌فردتان را داشته باشید. همچنین راهکار جدیدی را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا بهتر از همیشه تمامی دستگاه‌های خانه هوشمند خود را با یکدیگر ادغام کنید.
 
تجسم یک سیاره بهتر
این لحظه مهمی برای سیاره ماست و حفاظت از آن وظیفه همه است. در سامسونگ، ما عنصر «پایداری» را در هر کاری که انجام می‌دهیم، از تراشه‌‌هایی که به محصولات ما قدرت می‌دهد تا تجربه مصرف‌کنندگان محصولات، تزریق کرده‌ایم.
در CES، در مورد نحوه‌ ارتقا و توسعه هدفمند فرآیند‌های نوآوری‌مان، با شما اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت. این فرآیندها در نهایت به شما کمک می‌کند تا در زندگی روزمره‌تان تغییرات بزرگی را ایجاد کنید. علاوه بر این راهکارهای پایدار منحصربه‌فردی که با شرکای خود در حال کار بر روی آنها هستیم را با شما به اشتراک می‌گذارم. زمان آن فرا رسیده که محصولات و تجربیات خود را برای سازگاری بهتر با نیازهای نسل جدید کاربران توسعه دهیم.
امیدوارم که در روز 13 دی (چهارم ژانویه) ساعت ۶ عصر در کنفرانس CES 2022 سامسونگ که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و از طریق پخش زنده در وبسایت سامسونگ (Samsung.com) یا اتاق خبر (news.samsung.com) با من در ارتباط باشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.