اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

December 25, 2021
14:00 شنبه، 4ام دیماه 1400
کد خبر: 131691

نصب فعال پادباکس پلاس در گوگل‌پلی از ۱۰ هزار کاربر عبور کرد

 
تنها پس از گذشت چند ماه از انتشار رسمی اپلیکیشن پادباکس (پادباکس پلاس) روی پلتفرم گوگل‌پلی تعداد دانلود و نصب فعال این اپلیکیشن به بیش از ۱۰ هزار رسید.
 
به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با استقبال عمومی از نرم‌افزار توسعه‌یافته در سرزمین هوشمند پاد برای موبایل‌های اندرویدی، تلویزیون‌های اندرویدی و دستگاه‌های اندرویدباکس، آمار گوگل‌پلی نشان می‌دهد حداقل ۱۰ هزار نفر اپلیکیشن پادباکس پلاس را از طریق پلتفرم رسمی اندروید دانلود، روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند.
 
این در حالی است که تعداد قابل توجهی از کاربران نیز پادباکس پلاس را از طریق لینک مستقیم داخل سایت پادباکس و به صورت دستی نصب کرده‌اند که این تعداد در آمار گوگل‌پلی ثبت نمی‌شود.
 
با نصب پادباکس پلاس کاربران می‌توانند به مجموعه متنوعی از خدمات و سرویس‌ها از جمله بازی‌های ویدئویی، تماشای فیلم و سریال به صورت دوبله یا زیرنویس، پخش موسیقی و پادکست، اطلاع از آخرین اخبار، مطالعه مجلات حوزه سلامت و سرگرمی بهره جویند.
 
علاوه بر این خدمات بانکی و مالی مختلفی شامل امکان خرید شارژ و بسته اینترنت برای سیم‌کارت‌های همراه و همچنین پرداخت قبوض از سرویس‌های در دسترس در پادباکس پلاس هستند.
 
پلتفرم پادباکس محصولی در بخش خانوار «سرزمین هوشمند پاد» است و تلاش می‌کند تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی در استفاده از محتواهایی مانند فیلم، موسیقی، بازی، پادکست، اخبار و غیره را به ارمغان آورد.
 
تولید سخت‌افزار دستگاه پادباکس نیز از مدتی پیش در کارخانه فناپ‌تک خرمشهر آغاز شده و به زودی راهی بازار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.