اپلیکیشن

تلفن همراه

گوشی

December 27, 2021
14:20 دوشنبه، 6ام دیماه 1400
کد خبر: 131767

آغاز ثبت نام در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

دبیرخانه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران ساعتی پیش اعلام کرد که  ثبت نام وب سایت ها و اپلیکیشن های فارسی در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز آغاز گردیده است.
 
به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، شما می‌توانید با ورود به پنل خود در سایت جشنواره از طریق آدرس dashboard.iwmf.ir سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را در جشنواره شرکت دهید. همچنین امکانی فراهم شده است که اپلیکیشن‌های اندروید در پیشخوان کافه بازار تنها با ثبت دکمه‌ی شرکت در جشنواره وارد رقابت چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران شوند.
 
شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران، درباره‌ی شروع چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت:  امسال واقعا تصمیم بزرگ و سختی برای برگزاری جشنواره گرفتیم. امیدوارم با تمام این چالش‌ها بتونیم به توسعه اکوسیستم کمک کنیم و این فضا رو توسعه دهیم. 
 
میلاد احرامپوش، بنیانگذار جشنواره‌ی وب و موبایل ایران، نیز درباره‌ی این دوره از جشنواره گفت:
 
خوشحالیم که وارد فرآیند چهاردهمین سال جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شدیم. ۱۴ سال برگزاری یک رویداد کاملا خصوصی کار بسیار سختی است که با کمک اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری ایران فراهم شده است. امسال نیز سعی کردیم مشکلاتی که در سال‌های قبل با آن مواجه بودیم را برطرف کرده و با توجه به پیشنهادات و انتقاداتی که شده بود، فرآیندهای جشنواره را بهبود بخشیدیم. همینطور امسال نیز به منظور ثبت راحت اپلیکیشن‌ها، افراد می‌توانند با مراجعه به پیشخوان اپلیکیشن خود در کافه بازار، به راحتی و با زدن یک دکمه در جشنواره شرکت کنند. امیدواریم که امسال نیز جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین گردهمایی فناوری و نوآوری در ایران به محلی برای انتقال تجربه از افراد قدیمی به نسل جدید باشد. 
 
همچنین رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران، درباره‌ی این دوره از جشنواره گقت: امسال سعی کردیم که با تمرکز به روی نواقصی که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، آن‌ها را حل کرده و شاهد بهبود چشم‌گیر در فرآیند‌های جشنواره باشیم. همچنین در اختتامیه امسال سعی خواهیم کرد که دغدغه‌ی بازیگران اصلی اکوسیستم فناوری ایران که این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را در نظر بگیریم و صدای این اکوسیستم باشیم. 
 
چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز ۱ دی آغاز و فرآیندهای آن تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
 
همچنین پیشنهاد می‌کنیم از دایرکتوری بهترین سایت ها و اپلیشکن های ایران در آدرس directory.iwmf.ir بازدید کنید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رقابت می‌توانید به سایت جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس iwmf.ir مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.