تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 30, 2021
12:03 پنجشنبه، 9ام دیماه 1400
کد خبر: 131862

زارع پور: پنجره واحد دولت هوشمند از پروژه‌های مهم دولت است

 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است که فاز اول آن در بهمن‌ماه افتتاح می شود.
 
 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درفضای مجازی نوشت: دیشب در سازمان فناوری اطلاعات میزبان میثم لطیفی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاونانش بودیم.
 
وی افزود: به اتفاق از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور دیدن کردیم و درباره روش‌های ساده‌سازی ساختار بوروکراتیک اداری در کشور و راهکارهای تسریع در فرآیند تحول دیجیتال و برداشتن موانع اجرای دولت الکترونیکی بحث‌های مفصلی کردیم.
 
زارع پور تاکید کرد: راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است که ان‌شالله فاز اول آن را در بهمن‌ماه افتتاح می‌کنیم. برای راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند، همکاری و همراهی سازمان امور اداری و استخدامی و البته همه دستگاه‌های دولتی الزامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر ما بر این موضوع توافق داشتیم که تسریع در تحول نظام اداری کشور برای افزایش رضایت‌مندی مردم ضروری است و رمز تحقق چنین تحولی هم هوشمندسازی و اجرای کامل دولت الکترونیکی است.
 
زارع پور گفت: از آقا میثم لطیفی خواستم تا در بهینه کردن فرآیندهای اداری دستگاه‌های اجرایی و ترغیب و تشویق آنها برای الکترونیکی و هوشمند کردن فرآیندهایشان و پیوستن به پنجره واحد دولت هوشمند یاری‌مان کند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: آقای لطیفی معتقد بود برای تحول در دولت چاره‌ای جز هوشمندسازی نداریم و برای همکاری و همراهی با وزارت ارتباطات در استقرار کامل دولت الکترونیکی اعلام آمادگی کرد. ایشان معتقد است که دولت باید تبدیل به یک «آیکون» در گوشی های مردم شود! ایده جالبی است که باهم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: من به همدلی اعضای دولت در تحقق پروژه‌های بزرگی که به رضایت‌مندی مردم می‌انجامد خیلی امیدوارم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.