تلفن همراه

گوشی

December 30, 2021
12:16 پنجشنبه، 9ام دیماه 1400
کد خبر: 131866

مشخصات اصلی گوشی تاشو آنر مجیک V پیش از موعد رونمایی فاش شد

 
انتظار می‌رود گوشی تاشو آنر مجیک V در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شود. تاکنون تیزرهای رسمی منتشر شده از این دستگاه طراحی آن را به نمایش گذاشته بودند و اکنون مشخصات کلیدی این دستگاه فاش شده است.
 
Digital Chat Station، منبع شناخته شده و معروف بازار در شبکه اجتماعی چینی ویبو برخی مشخصات و جزئیات کلیدی آنر مجیک V را بر اساس مدل اولیه آن به اشتراک گذاشته است.
 
مشخصات احتمالی آنر مجیک V
 
 
بدون اینکه به اندازه دقیق نمایشگرهای دستگاه اشاره‌ای شده باشد، این افشاگر ادعا می‌کند نمایشگر تاشو داخلی آنر مجیک V از روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهد برد که در گوشه سمت راست بالای آن قرار گرفته است.
 
طبق توضیحات ارائه شده در این گزارش، به نظر می‌رسد نمایشگر بیرون این دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و آنر نمایشگر داخلی آن را به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌کند. گوشی تاشو آنر همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره خواهد برد که احتمالا به همراه آخرین نسخه رابط کاربری Magic UI راهی بازار می‌شود.
 
تاکنون در گزارش‌های دیگری نیز ادعا شده بود که این گوشی تاشو از چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد و اکنون این منبع شناخته شده نیز تاکید می‌کند که مجیک V اولین گوشی تاشو جهان با بهره‌مندی از تراشه پرچمدار جدید کوالکام خواهد بود. درباره ظرفیت باتری دستگاه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، اما اشاره شده که احتمالا از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.
 
در بخش عکاسی نیز احتمالا مجیک V روی پنل پشتی خود به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود. افشاگر چینی ادعا کرده که این ماژول شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی خواهد شد و جزئیات دیگری درباره سایر دوربین‌های آن ذکر نشده است.
 
طبق شایعات منتشر شده، این احتمال وجود که آنر ماه آینده به طور رسمی از مجیک V رونمایی کند. با این وجود انتظار می‌رود تا قبل از موعد رونمایی رسمی جزئیات بیشتری درباره این دستگاه تاشو به اشتراک گذاشته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.